onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 8 september 2012

Frågestund!

Av Wilma - 8 september 2012 21:57

YES! Du läste rätt: jag ska ha en frågestund på bloggen! Tyckte det var på tiden faktiskt...

Det här är er chans att lära känna mig, få svar på era frågor om fanficen eller ja... Ni fattar.

Okay, so... Jag tänkte att jag avslutar frågestunden på måndag. Så ni får fråga på hur mycket ni vill! Ni får gärna fråga flera frågor i samma eller en annan kommentar! Jag kommer svara på ALLT (typ)!

Och snälla snälla snälla rara ni, fråga något! Det skulle kännas riktigt konstigt om det här dök upp på bloggen:

Svar på frågorna på frågestunden:

Fråga: Varför har du en frågestund?

Svar: Kändes kul.

Tack så mycket för alla frågor jag fick!

(Äkta min humor... För er som inte fattade; det skulle kännas konstigt om man fick en/inga frågor på frågestunden...)

Aja, FRÅGA PÅ NU! I'm super, super excited for this! Love ya'll!

 

 
 
Ingen bild

Nada

9 september 2012 01:16

Vad heter du?
Hur länge har du gillat One Direcion?
Hur gammal är du?
Har du några husdjur?
Kändisar?

 
Ingen bild

Adina

9 september 2012 07:44

Hej hej :) Älskar din blogg!! (måste bara säga det...)
Hur gammal är du?
Talanger?
Vad gör du på fritiden?
Har du ett stort sovrum?
Har du några syskon?
Har du pojkvän? om inte har du haft någon?
Ja nu har du några frågor ;) svara på det du vill! :)

 
Ingen bild

Agnes

9 september 2012 11:19

1. Vem gillar du mest i bandet?
2. Ungefär hur lång tid tar det för dig att skriva en del?
3. Har du gått på nån av 1Ds konserter?
4. Ehh... Hur skulle du bete dig om du träffade dom?
5. Har du visat novellen för din svenska-lärare? Gör det annars! Snacka om att få betyg A!
Det blev lite många.... Har fler, jag kan bara inte komma på dom! Jaja, kramkram!

 
Ingen bild

SÅS

13 september 2012 20:38

Vet du att du är världens bästa vän?
Vet du att du äger på att skriva?
Vet du att jag älskar dig och alltid kommer göra?

Wilma

13 september 2012 20:45

Du är världens bästa syster
Du äger på allt
Jag älskar dig till månen och tillbaka flera miljarder gånger

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards