onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2012

Kapitel 59

Av Wilma - 13 augusti 2012 23:15

Plötsligt hoppar killarna ut från alla möjliga gömställen och kommer emot oss. Killen med svarta klädder drar av sig sin rånarluva och Nathan står där.

 "Seriously?" snyftar jag förtvivlat och låter tårarna rinna.

 "Oh my God! We're so sorry!" tjuter Marvin.

Liam kommer fram till mig och kramar mig. Resten går fram till Anna och kollar puls och massa saker.

 "What the hell were you thinking?!" gråter jag och ser på killarna.

 "We just... Oh my God, I don't know! I knew all the time that Anna was really easy to scare! Why the hell did I came up with this?!" tjuter Tristan förtvivlat.

Plötsligt sätter sig Anna upp och ser sig omkring. Tårar rinner nerför hennes kinder och Harry kramar henne. Hon kramar tillbaka och Liam håller om mig hårt.

 "I was so scared" viskar jag och snyftar.

 "I know, I'm so sorry" viskar han och vaggar mig sakta fram och tillbaka.

 "Wait... Were is Karrie?" frågar Niall plötsligt och jag reser mig hastigt upp.

 "Karrie!" ropar jag, bara för att se om hon är kvar i huset.

Vi alla går runt och letar överallt. Jag tar med mig Liam till Marvins sovrum och vi båda hör snyftanden.

 "Karrie?" säger jag och hon tystnar.

Det kommer ifrån garderoben. Jag går fram och öppnar. Hon ser upp på mig och slänger sig om min hals. Jag kramar henne hårt och hon börjar gråta.

 "Oh my God!" gråter hon.

 "I know, I was scared too. It was the guys who made a joke" säger jag och hon torkar tårarna.

 "I'm going to kill who ever came up with this idea" snyftar hon.

 "Tristan" viskar jag i hennes öra och hon springer ner.

 "TRISTAN! YOU FREAKING IDIOT! WHERE THE HELL ARE YOU?!" hör vi henne skrika och vi skrattar lite.

Vi går ner och ser Kar stå och slå på Tristan som inte alls får ont. Dels är det lite på skoj, men det ser helt sjukt ut.

Till slut är alla samlade nere i "bio rummet" igen och vi sätter på en annan film. Det blir LOL. Miley Cyrus är så sjukt söt...


Alla står nu samlade ute på framsidan och säger hejdå. Alla kramar varandra och alla pratar i munnen på varandra. Jag går fram till Anna och kramar henne.

 "Bye everyone!" säger jag högt och går tillsammans med killarna mot Louis bil.

 "Bye!" ropar de tillbaka.

Tydligen ska Tristan, Nathan, Anna och Kar sova hos Marvin som inte vill sova själv. Klockan är drygt fyra på natten/morgonen så alla är sjukt trötta.

 "Can you sleep at my place tonight?" mumlar jag havtsovande till Liam.

 "Of course honey" viskar han och pussar min panna.

Jag slappnar av och lutar mig emot honom och inom få sekunder har jag somnat.


Liam


Killarna pratar högt med varandra, medan jag bara kollar ut genom fönstret. Plötsligt känns Ellinor lite tyngre i mina armar och jag kollar ner mot henne. Hon har somnat. Så gulligt!

 "Ey, guys, can you be a little bit silent? She fell asleep" säger jag och de kollar mot Ellinor, förutom Louis som kollar på vägen förstås.

 "Aw!" tjuter de och jag fnissar.

När jag ska kliva ur vid hennes parkering ska jag precis lämna över henne till Zayn som sitter bredvid, men då drar hon tag i min tröja och vägrar släppa mig.

 "Honey, I won't leave. I'm just getting out of the car" säger jag tyst, men hon vägrar släppa.

 "No... Don't... Liam, don't leave me!" mumlar hon trött.

 "Is she talking in her sleep?" frågar Niall och jag ler lite.

 "Think so"

 "No... Liam!" utbrister hon, men vaknar aldrig.

En tår lämnar hennes öga och då skakar jag om henne försiktigt. Hon vaknar hastigt och sätter sig upp. Efter en stund kollar hon runt på oss och fastnar på mig. Hennes ögon tåras och hon slänger sig runt min hals.

 "I thought I was dreaming!" snyftar hon.

 "You were dreaming..." påpekar jag.

 "I thought it was a dream that you chosed me, instead of Danielle" snyftar hon och killarna aww:ar.

 "It will always be you"

Jag kliver ur och hon ställer sig med trötta ben bredvid mig.

 "Night guys!" säger jag och de ler.

 "Night!" ler alla och jag smäller igen dörren.

 "I'm tired" klagar Ellinor och vinglar emot porten.

 "Hey, wait" säger jag och tar upp henne som en liten bebis.

 "I'm too heavy" mumlar hon trött.

 "No, you're not" säger jag allvarligt.

Hon suckar och kysser mig snabbt. Sedan somnar hon direkt i min famn. Ja, det blir lite tugnt bara för att hon är avslappnad, men det går ändå bra. Jag vill inte väcka henne igen.

Så snart vi är inne i lägenheten lägger jag henne i sängen och drar av hennes byxor. Hon gnyr lite trött och jag ler mot henne. Snabbt borstar jag tänderna och drar av mig mina kläder så jag bara har kalsonger. Sedan kryper jag ner bredvid henne. Snabbt lägger hon sig tätt intill mig och jag lägger armen om henne.

 "I've missed you" viskar hon.

 "I've missed you too" viskar jag och pussar hennes panna.

 "Are you going to leave me again?" frågar hon tyst.

 "Never"

 "Promise" säger hon och ser upp på mig.

Hennes ögon tindrar i det ända ljuset som lyser utifrån. Jag tar hennes hand, flätarihop våra fingrar och kramar den hårt. Sedan borrar jag mig in i hennes blick.

 "I promise to never ever in my whole life leave you. I will always be here untill you tell me to leave. If you tell me that you don't want me, I'll leave you and let you live a better life. Then I'll do it for you" säger jag och hon fäller en tår.

 "I will never ask you to leave if it wasn't because of your best" viskar hon hest och jag torkar bort hennes tår.

 "I love you" visar jag.

 "I love you too" viskar hon.

Jag kysser henne och hon besvarar den. Hennes läppar masserar mina och jag ler svagt. Jag sänker min hand till hennes midja och drar henne närmre mig. Hon lägger sig halvt över mig och fortsätter kyssa mig. Efter en stund drar hon sig missnöjt ifrån mig.

 "What are you doing to me?" mumlar hon och sjunker ner bredvid mig.

 "Sorry" fnissar jag.

 "You're driving me insane" säger hon och ler emot mig.

 "That sounds good" ler jag och lutar mig över henne.

Jag kysser henne snabbt för att sedan lägga mig igen. Hon kryper intill mig och lägger ett ben över mina.

 "How can you sleep like that?" frågar jag och hon fnissar generat.

 "As I said: you're driving me insane" säger hon. "Is it okay if I sleep like this?" frågar hon och ser upp mot mig.

 "Of course baby" ler jag och pussar hennes näsa.

Hon ler och trycker sitt ansikte mot min hals så jag har min haka på hennes huvud. Hennes varma andetag slås emot min hud och jag ryser lite lätt.

 "Goodnight" viskar hon.

 "Goodnight sweetheart" viskar jag och leker lite med hennes hår med armen om henne.

Snart blir hennes andetag tyngre och hon somnar. Straxt därefter somnar jag med världens bästa tjej i mina armar.

------------------------------------------------------------------


Kommentera!

OMG! FEM KAPITEL PÅ EN DAG! Haha, bäst... Snacka om liv man har ;)

Haha, i alla fall... Har funderat på det här med blogg.se och kan verkligen inte bestämma... Så fortsätt rösta! Än så länge är det flest på "gör det du tycker känns bäst" och just nu ångrar jag att jag hade med den just för att jag inte kommer kunna välja! Haha, hjälp!

I alla fall...

LOVE YALL

 
 
Ingen bild

Nathalie

14 augusti 2012 00:33

Suuuperbra! :D

 
Ingen bild

Hedwig

14 augusti 2012 17:23

Nice :D

 
Ingen bild

Saga

14 augusti 2012 20:53

Jättebra!!<33

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards