onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 16 mars 2012

Kapitel 24

Av Wilma - 16 mars 2012 23:37

Lucas

Jag sprang ut ur huset och började springa mot Cillas hus där dom alla var. När jag knackade på öppnade Niall, men jag sprang direkt in till Tina. 

- Vafan tänker du med?! Röt jag högt och alla såg på oss.

- Vadå? Sa Tina förvånat.

- Du vet väl vad jag menar! Annars skulle inte Tiffany ligga och gråta just nu! Röt jag och Niall kom fram till mig.

- What's going on? Where is Tiffany? Sa han oroligt.

- That bitch hited her and called her a freak! Sa jag och Tina skakade på huvudet.

- Vad pratar du om?! Hon ljuger bara! Hon vill att ni ska sätta dit mig! Hon vill ha uppmärksamhet! Utbrast Tina.

- Wait... What? Did you call her that? Frågade Niall som nu var lite efter eftersom han inte fattade vad hon sa.

- No, Niall. I would never do that! Utbrast hon och de andra såg på oss med oroliga blickar.

- Where is she now? Frågade Niall.

- Home. You can come with me if you want. Sa jag lugnt och han nickade.

Han tog med sin väska och sedan började vi gå. Vi sa ingenting, bara gick där bredvid varandra. Man såg tydligt att han var orolig.

Jag öppnade dörren och såg Tiffany komma mot oss. Hennes kind var riktigt röd, hennes ögon också.

 - Tiffany! Utbrast Niall och sprang mot henne.

Han kramade henne hårt och hon kramade tillbaka.

Tiffany

Jag kramade honom hårt och lät tårarna sakta falla ner på Nialls axel. Jag såg på Lucas bakom Nialls rygg och mimade "tack". Han log och gick sedan till sitt rum.

 - I can't believe that she just called you that. Mumlade Niall.

Hon kallade mig missfoster. Ett missfoster. Alla i skolan brukade kalla mig missfoster. En dag intalade jag mig själv att jag var ett missfoster. Eftersom alla säger att jag är ett så borde jag ju vara det, brukade jag tänka.

Tårarna verkligen strömmade nerför mina kinder och jag sjönk ner på golvet. Niall satte sig på huk framför mig och tvingade mig att se honom i ögonen.

 - Is there something you don't tell me? Viskade han och jag snyftade.

 - You know... Once I told you that everyone in school was mean so I stoped eating? In those weeks, those months, everyone called me a freak, bitch, whore. They all hit me. I did got more than fifteen types at one day. When I came home I just sat in my room. And that psychologist that I met, he also hit me. That made me even more in depressed. Berättade jag och han såg sorgset på mig.

 - Why? Why did they call you that and why did they hit you? Sa han försiktigt.

 - I don't know. How much I thought I couldn't figure it out. I had no idea why they hated me. Viskade jag och började gråta mer. I'm a freak, Niall! You deserve  so much more than me! Grät jag och han kramade mig hårt.

 - No! No, don't even think that! You're not a freak. You're the right girl for me. I wouldn't make it without you! Utbrast han och pussade min kind.

Han bar upp mig i sin famn och bar mig till mitt rum. Sedan drog han av mig mina byxor och bäddade om mig. Han drog sedan av sig sin t-shirt och sina mjukisbyxor och kröp ner bredvid mig.

 - You're perfect. Don't think anything else... Viskade Niall och jag somnade tryggt i hans famn.

Niall

När jag vaknade nästa morgon så sov Tiffany fortfarande. Försiktigt gick jag upp och drog på mig ett par nytvättade chinos och en t-shirt som låg i min väska. Sedan gick jag ner till köket. Där stod Lucas och stekte pannkakor.

 - Goodmorning. log jag och satte mig ner.

 - Oh, goodmorning, Niall. Log han och ställde fram pannkakorna på bordet.

 - Ehm... Tiffany told me about her school, yesterday. What they did to her and stuffs... Sa jag försiktigt och han såg sorgset på mig.

 - Yeah, she felt awful.

 - Did you know about that psychologist? What he did to her?

 - Yes, she told me. But not mum.

 - Where is your mum?

 - At work. Sa han och såg på mig med en allvarlig min. We need to do this together. We need to make her feel safe. I know whats going on in her mind, and that's just awful things. She always think about if she going to give up, or if there is something wrong with her. We need to make her believe that there is nothing wrong with her. Because she is special. And you know that to. Sa han allvarligt och jag nickade.

 - I would do anything to her. I mean, without her I'm nothing. Sa jag och han log lite.

 - You really like her, don't you?

 - No... Började jag och han såg chockat på mig. I love her. Fortsatte jag och han log lättat.

Tiffany

Jag gick upp när jag insåg att Niall inte var här. Jag gick ner och stannade utanför köket när jag hörde Niall och Lucas prata.

 - We need to make her believe that there is nothing wrong with her. Because she is special. And you know that. Hörde jag Lucas säga allvarligt.

 - I would do anything to her. I mean, without her I'm nothing. Hörde jag Niall säga.

 - You really like her, don't you?

 - No... Sa Niall och det stack till i hjärtat. Tårarna steg men jag hörde hur Niall fortsatte. I love her. Sa han och jag pustade ut av lättnad.

Jag gick in till dom och de båda såg på mig. Lucas såg oroligt på mig och Niall kom fram till mig.

 - Goodmorning honey. Log han och kysste mig.

 - I love you to. Viskade jag och kysste honom tillbaka.

 - How much did you her? Frågade Lucas.

 - I heard when you said that I have to believe that there is nothing wrong with me. Sa jag och han log lite försiktigt.

 - Okey... Sa han och jag satte mig bredvid Niall.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentera!! Känner att jag uppdaterar ganska mycket :P

 
 
Ingen bild

zeynab

17 mars 2012 11:01

Älskaaaaaaaar den, snälla skriv mer! Mer drama & kärlek fast mellan Harry & någon mer?! :D

 
StinaThaMuppet

StinaThaMuppet

17 mars 2012 11:29

Haha! Du skriver ju ett kapitel fortare än jag skriver en kommentar! xD Fortfarande jätte bra, och den där Tina börjar gå mig på nerverna! xP Men sjukt awesome iallafall :) <3

http://www.onedirectioninmyheart.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jasmin

17 mars 2012 11:56

Fortsätt snälla <3

 
Felicia

Felicia

17 mars 2012 13:31

SJUKT UNDERBART :D <3
men palla inte med den där Tina!!!!!

http://directiondream.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tanja

17 mars 2012 13:44

meeer! asså längtar tills nästa ! Och jag vill döda den dära Tina! -.-

 
SiRl

SiRl

17 mars 2012 16:07

Kul att du har med Tina lite mer... Även som en upplåst lite bitch... Allvarligt? Hur elak får man va...
Grymt bra som alltid!!!

http://myloveforwriting.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

JoJo

21 mars 2012 08:57

Asså jag älskar dina noveller men hatar Tina!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards