onedirectiontolove

Alla inlägg under augusti 2013

Av Wilma - 1 augusti 2013 09:00

Hallå hallå hallå hallååååååå folks!

YEAH THAT'S RIGHT! IT'S MA DAMN BIRTHDAY

                  

 

 

I alla fall....

Vi firade mig igår och GISSA VAD JAG FICK?! 

Nope.

Nej.

I wish.

JA PRECIS! JAG FICK EN FREAKING MACBOOK AIR! WHOOOOP WHOOOP

Nä men aa... Hoppas ni får en gryyyyym dag! 

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards