onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 10 juli 2013

VIKTIGT

Av Wilma - 10 juli 2013 12:16

Hej alla underbara som-aldrig-lämnar-mig-vad-som-än-händer läsare! 

Måste tyvärr göra er besvikna igen, GLÖM INTE BORT ATT JAG ÄLSKAR ER.

På fredag åker jag till min båt igen och kommer den här gången vara borta i runt två veckor. Är 70% säker på att jag ska ta med datorn. Dock har vi inget internet där, så antagligen kommer jag skriva på Microsoft Word och lägga ut kapitlena när jag kommer hem. 

Men ja, jag vill njuta av sommarlovet så mycket som möjligt, det förstår ni nog. 

FÖRLÅT tusen gånger om för den usla uppdateringen, men jag ska försöka skriva några skriva klart ett kapitel innan jag åker, istället för att skriva under tiden jag är i båten så kanske jag kan skriva några tidsinställda, de kanske inte blir så långa, men vi får se. 

SNÄLLA ge mig råd på vad ni vill ha för nåt i faficen just nu, asså drama, kärlek, vänskap, vad som helst! Vill inte få för mycket eller för lite av något :) 
Älskar er mina underbara änglar! 

 

Vill gärna sända en hälsning till min bästa vän som gick bort för fyra månader sedan, hon lämnade oss 8:onde mars 2013, hon vart 13 år gammal. Älskar dig min ängel<3

 
 
Ingen bild

JoJo

10 juli 2013 23:53

Det är löngt!!! Alla måste ju ha sommarlov!

 
Ingen bild

En tjej

24 juli 2013 14:10

shit läste alla dina gamla noveller men när du började på den nya så läste jag inte nått(älskar eleanor)men går in här ibland och läser meddelanden:)hoppas iallafall att din vän vilar i frid har aldrig förlorat någon så nära och vill bara säga att du är stark:)när du skrivit klart denna kommer jag att nörda din blogg igen;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards