onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Beslut

Av Wilma - 12 april 2013 19:22

LÄS

LÄS


Behöver era åsikter om en idé jag har! Är det okej om jag bara skriver en epilog - direkt nu - eller vill ni att jag fortsätter skriva på Dreams And Broken Hearts för att få ett slut på den? SVARA SÅ FORT SOM MÖJLIGT, DÅ KOMMER DELEN/EPILOGEN UT FORTARE


Tack för alla förslag och tankar om hur jag ska göra och så.... Har tänkt på det ni säger om att mina fanfics är lika varandra, och vet att det är sant. Vet inte vad det är, men jag känner att det är roligare att skriva när det händer saker hela tiden. Men har funderat på att avsluta den här fanficen, ta en paus för att fundera ut en bra handling till en ny fanfic och sedan skriva den. Ska försöka fixa bättre uppdateringen, men tror inte det kommer bli så mycket bättre. Men har inte bestämt mig om hur jag gör än, känns som att jag inte har skrivlusten längre, åtminstone inte lika stor som förut...
Var på min bästa väns begravning idag och kommer spendera kvällen med mina två bästa kompisar. Imorgon ska jag till en smink studio, så kommer inte kunna skriva då.



 
 
Ingen bild

JoJo

12 april 2013 19:57

Ledsen för det med din bästa kompis...:( Men att du avslutar fanficen så att det iaf blir ett slut, och sen tar en paus för att fundera på en ny fanfic och sen kommer tbx, det låter jättebra!<3

 
Ingen bild

En tjej

13 april 2013 01:49

Herregud visste inte de me din bästis... Har aldrig förlorat en kompis o hoppas att aldrig behöva göra de... Du ska inte känna nån press att skriva<3 Ta den tiden du behöver då kommer nog skrivlusten tillbaka<3<3 (Vet att de blev en udda komentar men vill att du ska veta att ja stöttar dig med allt<3)

 
Ingen bild

Agnes

13 april 2013 17:43

Jag vill helst att du fortsätter att skriva på dreams and broken hearts för att få till ett bra slut! Xx

 
Michaela

Michaela

14 april 2013 11:11

Vetu jag har en liten förklaring på vad som kan gör att du inte har så mycket inspo kvar, kan lösa saker och ting men det tar jag på sms, miss ya!<3

http://www.mowie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

JoJo

14 april 2013 13:32

Det kanske skulle va bra om du skrev ett till kapitel så att man får veta vad som hände i skogen och det, och sen en epilog!

 
Ingen bild

saga

14 april 2013 14:00

Fortsätt fanficen :)

 
Ingen bild

En annan Saga xD

14 april 2013 18:57

Väldigt synd med det som hände med din bästis... Jag vill att det blir ett slut :)

 
Ingen bild

Denisé

15 april 2013 18:20

Jag tror att jag iallafall vill ha ett slut på denna :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards