onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 10 april 2013

Funderingar LÄS

Av Wilma - 10 april 2013 22:00

Heeej kära älsklingar!

Som ni märker går uppdateringen upp och ner hela tiden och jag har inte lusten att skriva. Har funderat på om det är själva fanficen eller själva skrivningen, och har kommit fram till att det är fanficen.

Jag mår dåligt över att inte lägga ut något kapitel, när jag vet att det är flera som kollar. Antalet läsare sjunker varje dag och jag undrar om det är på grund av fanficen eller på min skrivning, eller uppdateringen?

Har funderat på att avsluta Dreams And Broken Hearts tidigt - bara några få kapitel till - och ta en paus för att sedan börja skriva igen, så inspirationen kommer tillbaka. Vad tycker ni? SNÄLLA KOMMENTERA VAD NI TYCKER


Kram på er!

 
 
Ingen bild

Janna

11 april 2013 00:02

Nej asså jag verkligen älskar sättet du skriver dina fanfics på men jag tror att det beror på uppdateringen astt du tappar följare :( Ta en paus om du vill! Stöttar dig vilket beslut du än tar <3

 
Ingen bild

matildaaaakorvis

11 april 2013 00:50

vad hände med chris? eller drömde jag bara att han var med i den här fan ficen? xd

 
Michaela

Michaela

11 april 2013 13:39

Vänta till efter konserten<3 då får du säkert mer inspo:)

http://www.mowie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

En tjej

11 april 2013 16:42

Jsg tror att de e uppdateringen som du tappar läsare på... Men om du tar en paus e de okej<3<3 Gör vad du känner för<3

 
Ingen bild

Neja

12 april 2013 07:46

Nej snälla sluta inte! Fanficen är ap bra verkligen den äger, varje gång ett kapitel tar slut vill jag bara läsa mer. Jag tror det är uppdateringen som gör att du tappar läsare. Sluta inte snälla. Ta ett uppehåll om det behövs men den är svin bra verkligen<3

 
Hedda

Hedda

12 april 2013 12:14

Jag läste din förra som jag äääälllskaaaadeeee massor!! Men sen började du på den här som va lite sämre faktiskt.... Tycker du ska börja på en ny med MASSA drama !! :D

http://Heddiiis.blogg.se

 
Ingen bild

JoJo

12 april 2013 16:47

Det är absolut inte skrivningen, den är bäst! Och fanficen är jättebra, men den känns inte som dom andra du har skrivit... Antingen kan det vara för att bilderna som föreställer Alyssa, är Lucy Hale, och det känns som PLL och jag föreställer mig hennes familj och så, elr är det för att hon har "ett vanligt liv", för i Love Make Me Blind bodde hennes mamma i Sverige och pappa i England, hon får cancer och hon försöker ta självmord jätteofta, i A Mystery Called Love har hennes föräldrar sparkat ut henne och hon får sen reda på att hon var adopterad och i Strong Love är hennes föräldrar döda och hon pratar inte med någon... Men det här är ju bara vad jag tycker, men du skriver i allafall jättebra, och om du vill ta en paus så gör det, och om du vill avbryta fanficen så är ju det okej, bara det känns bra för dig! Och "Michaelas" förslag var också bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards