onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

30#Embarrassing

Av Wilma - 24 mars 2013 16:30

 "Stop!!" skriker jag och Harry tvärstannar, vilket får mig att slå i mitt huvud i hans. "Aouch!" tjuter jag och hoppar av Harry.

 "Your head is really rough" fnittrar Harry och jag fnyser.

 "Yeah, I got so much knowledge in there" fnissar jag och vi kliver in på pizzerian.

 "Hard to believe" skrattar han och jag slår till hans arm.

Jag ger lappen med alla beställningar på till pizzabagaren och han nickar. Vi sätter oss ner vid ett bord och väntar medan de bakar pizzorna. Uttråkat börjar jag leka med den lilla saltkvarnen. Harry sitter och bara kollar på allt jag gör. Tillslut blir tystnaden för mycket.

 "So... When was the last time Taylor texted you?" frågar jag tyst och jag ser hur Harry blir obekväm.

 "When I was at the supermarket today, to get things for tonight" mumlar han och jag biter mig i läppen.

 "What did she wrote?" frågar jag och ser in i hans nervösa ögon.

 "That she still loves me and that she wants me back" säger han.

 "Did you answer?"

 "Yeah..."

 "What did you wrote?"

 "I told her to leave me alone" säger han, men jag ser att han döljer något.

 "There's more, isn't it?" frågar jag försiktigt.

 "Yeah... Look, I'm not going to lie to you. She wrote to me about you" säger han allvarligt och jag höjer på ögonbrynet.

 "What did she wrote?"

 "That she was going to come after you, to... hurt you and send you texts" mumlar han och jag stelnar till.

 "What?"

 "You have to be honest with me, alright? If you get a text from her or something, just show me. Tell me everthing, even if she says you can't. We have to stay together, okay? Don't let her come between us" säger han och tar mina händer.

 "I promise" viskar jag och han drar sina tummar över mina händer.

 "I love you"

 "I love you too"

När pizzorna är klara hjälps vi åt att bära dem och vi börjar gå tillbaka. Jag, som har mindre kartonger än Harry, försöker guida honom hur han ska gå eftersom han knappt ser över högen med kartonger. Han höll på att gå in i en äldre kvinna, en lyktstolpe och så höll han på att kliva rakt ut i trafiken. När vi är framme vid lägenhetshuset igen ringer vi på porttelefonen och ber någon komma ner och hjälpa oss. Zayn kommer ner och öppnar dörren åt oss. Vi åker upp i hissen och direkt när vi kliver in i lägenheten blir vi attackerade  av fem hysteriska människor. Killarna trängs för att få sina pizzor och Eleanor och Danielle försöker få dem att sluta.

Snart lyckas jag ställa ner mina kartonger och alla brottas för att få sin pizza. Medan de är upptagna med det fyller jag på med dricka i alla glasen. Två armar slingras runt min midja bakifrån och jag känner igen lukten direkt. Ett leende sprids på mina läppar och jag lutar huvudet mot Harrys axel.

 "Hey babe" viskar han i mitt öra och jag fnissar.

 "Hey Haz" flinar jag och går bort till de andra för att ta min pizza.


När alla ätit klart - och Hunger Games slutat spelas - bestämmer vi oss för att sova. Så alla går för att göra sig i ordning medan jag plockar undan ifrån bordet och så.

 "Need help?" ler Danielle när hon kommer ut ifrån badrummet där hon bytt om med Eleanor.

 "Sure" ler jag mjukt tillbaka och hon hjälper mig plocka undan.

Hon har på sig mjukisshorts och ett light linne med ett tryck på. Jag blir direkt avundsjuk på hennes smala, långa ben. Både hon och Eleanor har en perfekt kropp, perfekta ben! Jag är jätte kort och ja... Jag är avundjuk på dem.

 "Hey girls!"

Vi vänder oss om och ser Eleanor komma ut ifrån badrummet. Hennes lockiga hår är uppsatt i en tofs och hon har på sig ett par långa pyjamasbyxor med mönster på och en t-shirt. Hon kommer och hjälper oss med att plocka undan. Vi pratar om allt och inget.

 "Hey, why don't you go change? We can finish this up" ler Eleanor mjukt.

 "Are you sure? It's my apartment, I can clean it" säger jag.

 "You took the risk to have a sleep over with five crazy boys, you deserve some help" säger Danielle och vi fnissar.

 "We heard you!"

Louis, Liam och Niall kommer fram till oss och jag skrattar lite.

 "Harry's waiting in your bedroom" ler Niall medan Liam och Louis går fram till sina flickvänner.

 "Okay" ler jag och går mot mitt sovrum.

Jag kliver in och ser Harry stå i mjukisar, shirtless. Han vänder sig mot mig när jag kliver in och ler. Jag rodnar lite och går fram till min garderob.

 "Hey love" säger han.

 "Hey" svarar jag och drar fram ett par mjukisshorts och en t-shirt.

Harry drar på sig en t-shirt och lägger sig på min säng. Han studerar noga när jag lägger ner min pyjamas på sängen.

 "Close your eyes" ler jag och han fnyser.

 "I'm your boyfriend" flinar han och jag skrattar.

 "Close your eyes" fnissar jag.

 "Alright, alright" suckar han och lägger en hand över sina ögon.

Jag drar av mig mina mjukisbyxor och drar på mig shortsen. När jag drar av mig min tröja hör jag plötsligt att dörren öppnas. Jag flämtar till och vänder mig om.

 "I'm sorry!" tjuter Niall och stänger dörren snabbt.

Snabbt drar jag på mig en t-shirt över min bh.

 "So Niall can see my girlfriend half naked, but I can't?" flinar Harry och jag rodnar.

 "Shut up"

 "It's alright, I've already seen you naked" retas han och jag lägger händerna för ansiktet när jag rodnar ännu mer.

 "Shut up you bastard!" tjuter jag och han skrattar.

 "Aww, cutiepie! Come here"

Snart känner jag hur Harry drar ner mig i sitt knä och han håller om mig hårt. Jag drar in hans doft och ler svagt. Jag pussar hans kind för att sedan ställa mig upp. Snabbt flätar jag mitt hår i en slarvig fläta och går ut till de andra som väntar. Niall rodnar när han ser mig och jag rodnar minst lika mycket.

 "Woah, hang on, what's going on between you two?" frågar Danielle nyfiket.

 "He saw my girlfriend half naked" säger Harry som kommer efter mig.

 "What?!" tjuter alla.

 "I didn't mean to!" protesterar Niall och hans ansikte blir om möjligt rödare.

 "Or did you?" retas Louis och Niall flyger ur soffan och stormar mot badrummet.

Han smäller igen dörren efter sig och alla står tysta.

 "I'll go talk to him" säger jag och går mot badrumsdörren.

De andra börjar prata tyst med varandra och jag knackar på badrumsdörren.

 "Who is it?" hör jag Nialls röst säga inifrån.

 "It's Alyssa, can I come in?" frågar jag med den mjukaste rösten jag kan.

Låset till dörren går upp och jag öppnar dörren. Jag går in och stänger - och låser - dörren. Niall sitter på toalettstolen med huvudet i händerna. Jag ler svagt och sätter mig på huk framför honom.

 "Don't feel bad about it. I knew you didn't mean to walk in on me like that" säger jag och tar hans händer ifrån hans ansikte.

 "But they just won't stop teasing me" säger han och jag ler mot honom.

 "They're just jelaous" skojar jag och han skrattar.

 "I just... I hate it when people are teasing me. I'm the weak one in the goup, I take things more serious than it actually is" säger han och jag ler mjukt mot honom.

 "It's okay to take things serious. But you're not weak just because of that" säger jag.

 "But I feel weak. Compared with the other boys, I'm just some little kid" säger han och jag kramar hans händer.

 "You're not. Okay? I just wanted you to know that it's okay, and I won't judge you or see you different because of this. And if you want to talk, I'm here, okay?" säger jag och ställer mig upp.

 "Thanks Aly" ler han och ställer sig upp.

Han kramar mig mjukt och vi går ut igen. När vi kommer in till vardagsrummet tystnar alla och jag sätter mig i Harrys knä medan Niall sätter sig i soffan bredvid Louis.

 "I'm sorry man, forgive me?" säger Louis och Niall ler.

 "Of course man, always" säger han.

 "So... How about we sleep now?" föreslår Liam som har en sovande Danielle i sitt knä.

 "Sure" fnissar jag.

Jag kramar alla och säger godnatt för att sedan gå till sovrummet med Harry. Trött lägger jag mig på mage i sängen och lägger kinden mot kudden med händerna under den. Harry lägger sig bredvid mig och drar täcket över oss. Sedan lägger han en arm om mig och jag slingar in mitt ben mellan hans.

 "Night hun" viskar han i mitt öra och jag ryser av hans röst.

 "Night" viskar jag tillbaka och snart somnar jag i armarna på världens bästa kille.


****


Kanske lite kort, men här är det i alla fall! Förlåt för att ni fick vänta, hoppas det är okej... Tack för alla stöttande kommentarer, det värmer verkligen! Älskar er alla! xx

 
 
Ingen bild

Jennifer

24 mars 2013 17:48

GUD vad bra! Skriv en bok snälla! Haha kan inte få nog av dina fan fics! :D Keep doing what you do girl cause you're awesome! ♥ xx

 
Ziall.blogg.se

Ziall.blogg.se

24 mars 2013 19:05

Lika bra som alltid!

http://ziall.blogg.se

 
Ingen bild

En tjej

25 mars 2013 21:24

Asså guuuud vad du äger<3<3<3 blir nästan sotis...Närå men du äger giiirl<3<3

 
Michaela

Michaela

25 mars 2013 22:45

3 bokstäver... OMG!;)<3 xx

http://www.mowie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

alex

27 mars 2013 11:01

grymt bra, bara de att Niall är väl inte typ 7 år? Förlåt men tyckte bara du uttryckte honom som en jättekänslig liten pojke, plus att det är väl inte så himla farligt om han skulle se henne i bh, farligare om han skulle se typ harry och hon hångla nakna eller något. men annars var det jättebra!

 
Ingen bild

amanda

28 mars 2013 19:45

asbra you're back on treck girl!! nä men asbra fortsätt så

 
Ingen bild

JoJo

29 mars 2013 08:28

Awesooomeee!<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards