onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

LÄS

Av Wilma - 11 mars 2013 21:33

Så... Jag fick reda på väldigt tråkiga nyheter i fredags och jag har varit väldigt ledsen under de senaste dagarna. Det är nämligen så att min bästa kompis har tagit självmord. Ni kanske har läst på Aftonbladets/NA's hemsida? Eller så kanske ni har sett nyheterna - tror dem visade något där. Det står om en flicka från Kumla som hoppat framför ett tåg, det är var min bästa kompis.

Ni kanske förstår att det är jobbigt för mig. Jag och hon var verkligen tighta... Så det kommer nog dröja lite innan kapitlet kommer ut...

   - Bild från Aftonbladet


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16398590.ab 

 
 
Ingen bild

Emma

11 mars 2013 22:00

Omg jag e så ledsen ! Jag skickar en stor björnkram! Ta all tid du behöver för att arbeta dig igenom denna situation. Det är jobbigt när du förlorar en person i din närhet och speciellt om det är ens bästa kompis. Hoppas detta kanske får dig på bättre humör :/

 
Ingen bild

Alexandra

11 mars 2013 22:11

Jag vet inte hur det är att förlora en bästa vän, men jag vet hur det är att ha den känslan att ens bästa vän vill försvinna. Jag beklagar verkligen, jag finns om du vill prata! Skriv ett medelande på kik "ajjabajja2" om det någonsin är något!
Var stark gumman, hon kommer vandra vid din sida varje dag och hjälpa dig att vara stark. Massa styrke kramar till dig!!!!

 
Ingen bild

janna

11 mars 2013 22:41

Såklart att vi förstår att du vill ha egentid o det är klart att du får det! <3 Ta den tid du behöver!! <3 <3 <3

 
Ingen bild

Anonym

11 mars 2013 23:37

Ta hand om dig och stressa inte med kapitel! <3

 
Ingen bild

Saga

12 mars 2013 07:06

Jag fattar hur du mår på pricken, jag förlorat flera som stått mig nära. Jag beklagar verkligen och hoppas du kommer må bättre snart :) ta din tid, man behöver det. kram<3

 
Ingen bild

Agnes

12 mars 2013 16:49

Ta all din tid som du behöver!! Vi väntar! Känn absolut ingen press till att skriva för jag vet att ingen kommer bli sur/arg för att du inte skriver, för du har ju en stor(och sorglig) anledning till det! Jag beklagar verkligen jättemycket och jag vill att du ska veta att jag kan tänka mig hur det känns för dig att läsa detta! Beklagar verkligen!! Det är så sorgligt att folk mobbar, de fattar tydligen inte att folk blir lessna och sårade! Så, ja, ta den tid du behöver! Hoppas det blir bättre!! Xx kram

 
Ingen bild

Nada

12 mars 2013 17:45

Beklagar verkligen, för sorgen. Ord går inte att beskriva, men ta exakt ALL tid du behöver. Låt det ta flera månader, så länge det behövs. Hon är fortfarande hos dig, varenda dygn. Massor med kramar till dig!

 
Ingen bild

Emma

12 mars 2013 17:56

NEJ Gud så hemskt! Ååå ger dig världens största björnkram och sköt om dig!! <3

 
Ingen bild

Anonym

12 mars 2013 18:25

omg nee jag är såå ledsen för din skull!!! :((( ta den tid du behöver!! jag beklagar verkligen!! :/ <3

 
Ingen bild

amanda

13 mars 2013 18:30

OMG jag är så ledsen för din skull!!!! ta den tid du behöver vi förstår att du behöver tid. Massvis av kramar <333

 
Ingen bild

Elin

15 mars 2013 00:07

Världen är så orättvis! Jag vet hur det känns att förlora någon som man stod nära! Ta all den tid du behöver på dig! Vi finns här när du kommer tillbaka, men vi finns även här för att stötta dig! KRAMKRAMKRAMKRAMKRAMKRANKRAMKRAMKRAM!!!!!! <33333333

 
Ingen bild

Tova

15 mars 2013 15:41

Stackars dig, har läst mycket om det här och stackars dig, hoppas du mår bättre snart och stay strong. <3<3

 
Michaela

Michaela

15 mars 2013 16:08

Jag finns här, det vet du! Precis som alla andra säger, stressa inte med kapitel och bearbeta sorgen i din egen takt. Älskar dig sis!<3:* xx

http://www.mowie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

josse

16 mars 2013 13:42

OMFG!
Ta den tid du behöver det spelar igen roll hur lång tid det tar vi finns kvar! Även att jag inte känner dig finns jag alltid som alla andra av dina fans! Jag beklagar sorgen asså till och med jag började gråta när jag läste artikeln det är så hemsk att det ska behöva va såhär! Ta all den tid du behöver för att må bättre och bearbeta och förstå.

 
Matilda

Matilda

16 mars 2013 13:43

Älskar dig

http://irresistable.blogg.se

 
Ingen bild

JoJo

17 mars 2013 19:43

NEJ GUD! Stackars dig, jag är verkligen jättledsen för din skull... Jag har läst om det här och, att det var din bästa kompis, stackars dig! Att det ska behöva vara så här, SKIT! Ta all tid du behöver!<3 Vi finns här för dig<3 STAYSTRONG<3 WE LOVE YOU!<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards