onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Svar på kommentar!

Av Wilma - 1 februari 2013 15:26

Kommentar till 20#YouCan'tFoolMe
 
Ingen bild

Matilda

Fredag 1 feb 09:02

Ledsen men nu är jag faktiskt lite besviken :( Inte på själva kapitlet för det var jätte bra! Men du kräver kommentarer, vi kräver bra uppdatering. För annars kan du inte få nya kommentarer och dels så tröttnar man på att klicka in varje dag utan att det finns nya kapitel. Novellen är jättebra vill jag att du ska veta och jag längtar till varje nytt kapitel. Men jag tror inte att jag är ensam om att tycka som jag gör. xx


Svar: Jag ville bara säga att jag kräver inte kommentarer. Men jag tycker att det är roligare att skriva när jag får kommentarer, då känns det som att jag vet att ni faktiskt läser. Visst, det finns besöksstatistik, men det är inte samma sak. Då är det bara siffror. Det känns mer verkligt när ni kommenterar. Men jag kommer ALDRIG tvinga er att kommentera!

Jag uppdaterar så ofta jag kan. Men jag har ett liv utanför datorn. Och jag vet att ni också har det.

Ingen tvingar er att kolla bloggen varje dag. Och jag tror att ni vet att jag inte uppdaterar varje dag, speciellt inte när det är mitt i veckan.

Tro inte att jag är sur/irriterad/arg eller något, för det är jag inte. Jag är glad över att ni berättar vad ni tycker. Då vet jag ju vad jag kan ändra/göra annorlunda.

Vet inte om det är flera som tycker som "Matilda" gör, men om det är det, så ber jag om ursäkt.


Är med en kompis nu, så kommer inte kunna skriva, men skriver så fort jag får tid, lovar! xx

 
 
Michaela

Michaela

1 februari 2013 16:18

HEJ HEJ! Du vet vad jag har sagt haha;D Känner på samma sätt med att det känns mer äkta med kommentarer men jag brukar ha mellan 0-100 läsare per dag så jag får inte så många kommentarer heller. Men men skit samma, du äger och det vet du!<3

http://www.mowie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maria

1 februari 2013 18:13

Ja så tycker jag med! Bra skrivet från båda hihi ;)

 
novellblogg

novellblogg

1 februari 2013 20:56

Jag förstår dig! :)
Btw älskar dina noveller, vääääldigt mycket!

http://gottabemeandyou.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards