onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 24 januari 2013

Vad hände?

Av Wilma - 24 januari 2013 07:40

Okej...

Vad hände med alla kommentarer?

Asså, ni får helt enkelt vara ärliga nu.

Kommenterar ni inte för att ni inte orkar, för att fanficen inte är bra längre, för att ni inte har tid eller vad är det?

Känns som skit att lägga ner flera timmar på att skriva, och när man väl lägger ut det så får jag nästan inga kommentarer alls, när jag ser att jag har runt 60-65 läsare/dag.

Fick en kommentar på senaste kapitlet, som jag la ut i tisdags. Jag brukar i alla fall få fyra/fem, ibland till och med 8/9. Vad hände liksom?

Jag tänker inte tvinga er att kommentera hela tiden, men det skulle verkligen hjälpa om ni åtminstone berättar vad ni tycker, så jag inte skriver på en fanfic som ingen av mina läsare gillar.


I alla fall... Vet inte när jag får tid att skriva på nästa kapitel, men jag ska försöka lägga upp ett så fort som möjligt - antagligen den här veckan.

xx


KAPITEL 18 UNDER DET HÄR INLÄGGET

 
 
Fia

Fia

24 januari 2013 08:14

http://fifiochblomsterfrona.bloggplatsen.se/ blogg om en svensk 17 åring, kolla videon på hur jag blev kränkt

http://fifiochblomsterfrona.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Elin

24 januari 2013 08:32

Jag kommenterar ibland men oftast så hinner jag bara läsa kapitlerna och sen hinner jag inte kommentera. Fanficen är absolut inte dålig! Det är den bästa jag läser och jag läser tre stycken. Jag ska försöka kommentera mer, jag hade själv velat ha iallafall mer än 5 kommentarer m

 
Ingen bild

Elin

24 januari 2013 08:34

* 5 kommentarer om jag hade haft såpass många läsare som du har! Fortsätt med det du gör! De är grymt! :D xx

 
Ingen bild

Saga

24 januari 2013 09:37

Jag älskar fanficen! Det är bara det att jag oftast är inne på mobilen och läser och den dampar alltid när jag ska kommentera med deb ;) xx

 
Isa

Isa

24 januari 2013 11:05

Jag tycker det är lite svårt att kommentera från mobilen och det är på mobilen jag läser alla bloggar, men du ska veta att dina noveller är super braaa!! Sluta ALDRIG skriva!
Kram!

http://Onedirectionmyfanfic.blogg.se

 
Ingen bild

Olivia

24 januari 2013 17:52

Den är jättebra, men samma problem här, är bara inne på mobilen och läser så det går inte att kommentera!!:D

 
Michaela

Michaela

24 januari 2013 18:09

Du den är underbar så tro inte att bara för att det är brist på lite kommentarer för tillfället så är den inte dålig, jag tycker faktiskt att den du skriver Wilma är 100 gånger bättre än den jag läser på en mer känd blogg. De har så in vecklade historier samtidigt som din är helt perfekt! ska försöka att kommentaera mera, vet att jag har varit lat.. Fy på dig Michaela;) Fortsätt som du gör så kmr kommentarerna att komma tbx. Jag hade ett lite läsare för ett tag sedan och fick sällan kommentarer då, men nu har de hittat tbx igen så stå ut. Jag lovara att de kmr tbx!:D<3 xx

http://www.mowie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hilda

24 januari 2013 19:40

Hinner oftast inte:/ brukar läsa påväg till skolan och så :/, men den är JÄTTE bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards