onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 24 december 2012

Dreams And Broken Hearts HANDLING

Av Wilma - 24 december 2012 10:00

GOD JUL ALLA LÄSARE! Er julklapp blir handlingen till nästa fanfic! Hoppas ni får den bästa julen ever! Puss o Kraam!


Namn: Alyssa Hannah Sophia Campbell

Ålder: 19 år
Bor: London med sin mamma Lorelei, pappa Scott och yngre bror Noel (17).
Intresse: Fotografera.

Personlighet: Bryr sig om andra före sig själv, familjeinriktad, inte alls blyg, kristen.


Alyssa har ett jobb på ett dagis i närheten. Hon jobbar vardagar 10-17. Men hennes stora passion är att fotografera. Hon har fotograferat så länge hon kan minnas. Hon fick sin första systemkamera när hon var nio, men hon har fått nyare under åren. Hon har gått på kurser, men mest lärt sig själv.
Men Alyssa älskar också barn. Hon har alltid velat vara en ung mamma, men eftersom det inte är på topp med kärleken så tar hon det lugnt. Hon väntar på den rätte. Det visar sig att kärleken är närmre än hon tror...


Läs om Alyssas liv och mycket mer i min nya fanfic Dreams And Broken Hearts


Alyssa Campbell:

     

 
 
Ingen bild

JoJo

24 december 2012 13:02

Bästa julklappen där Wilma! God Jul och hoppas du oxå får en ASUUUMMMEEE julafton! Och handlingen verkar jättebra, ja älskar ju oxå att fotografera! Och nu är ja säker, det är Lucy Hale!<3 Och till sist: GLÖM INTE ATT GRATTA VÅRAN BooBear Louis William Tomlinson idag!<3

 
Ingen bild

Nada

24 december 2012 20:19

God jul på dig med, hoppas den är lika bra som den andra eller kanske bättre :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards