onedirectiontolove

Alla inlägg under juli 2012

Av Wilma - 17 juli 2012 00:15

När killarna kommer tillbaka är Harry bättre och bestämmer sig för att följa med på konserten. Så jag byter snabbt om till ett par svarta jeans, ett blått volanglinne, en vit kavaj och ett par blåa pumps. Håret plattar jag och lägger på mina axlar och sminket blir ganska naturligt: mascara, eyeliner, puder, ögonbrynspenna och läppglans. ( http://www.polyvore.com/cgi/set?id=53488647 <-- outfit)

 "Are you done yet?" frågar Liam och kommer upp bakom mig.

 "Yepp" ler jag och ser på mig själv igen innan jag följer med honom ner till lobbyn där killarna väntar.

Vi hoppar in i en limousin och åker mot  arenan. Väl där så sätter jag mig i deras loge medan de går runt och fixar whatever they need to fix.

Efter en halvtimme blir jag uttråkad och går mot scenen. Fansen är inte insläppta än, men ändå stannar jag bakom scenen. Några män kollar runt på allt som är byggt på scenen och ja, det är människor överallt.

 "Excuse me, who are you?"

Jag vänder mig om och möter en sur kvinnas min.

 "Ellinor Stanley, Liams girlfriend" ler jag och hon fnyser.

 "I've heard that a couple of times. You're coming with me" säger hon och drar mig mot utgången.

 "No, I'm serious! It's me!" säger jag förskräckt och ser mig omkring.

Jag ser Louis stå utanför ett rum med mobilen.

 "Louis!" skriker jag och kvinnern rycker till i mig.

 "You're just a crazy fan! I told you!" ryter hon och puttar mig mot dörren.

 "Louis!!" skriker jag högre och han ser på mig.

 "Dasy, stop it! She's with us!" ropar han och springer emot oss.

Dasy/den sura tanten stannar upp och ser på honom.

 "No, she's just a crazy fan who thinks she's together with Liam" fräser hon och han fnyser till.

 "I know her! And they are together!" säger han och Dasy släpper det hårda taget om min arm.

 "Fine" fnyser hon och går iväg.

Jag drar upp kavajens ärm lite och kollar på armen. Ett litet märke bara. Louis tar min hand (vänskapligt) och börjar skutta framåt.

 "Louis! I can't do that in these shoes! Slow down!" tjuter jag när jag håller på att ramla.

 "Haha! Ops, sorry" skrattar han och saktar ner.

Vi går i min takt emot ett rum där resten sitter. De värmer upp sina röster tillsammans med en kille. Liam ler mot mig när jag kommer inte.

 "Dasy was about to kick her out" flinar Louis och Liam ser på mig.

 "Sorry about that" ler han.

 "Boys, come on, concentrate" säger killen strängt och ser på mig med en menande blick.

 "I'll just..." säger jag och pekar med tummen mot dörren.

Jag lämnar rummet och sätter mig i en soffa lite längre bort. Medan jag väntar på killarna kollar jag Twitter, Facebook, Instagram och alla andra sociala medier. När jag kollat det suckar jag lite och lägger höga benet över det andra. Då ser jag Ben gå runt och leta efter någon.

 "Ben! Hi man!" ler jag och reser på mig.

Han ser på mig och andas ut. Snabbt går han emot mig och vi sätter oss i soffan efter en kram.

 "I was looking for you" ler han och jag ler lite.

 "And you found me!" tjuter jag och han skrattar åt mig. "The boys are so boring" muttrar jag ironiskt och han skrattar igen.

 "They're working, if you didn't know" flinar han.

 "Oh, is that what they call it" skojar jag och vi skrattar.

Snart kommer killarna och jag följer med dem med Ben bakom oss. Liam håller en arm om min midja och vi går igenom hela arenan känns det som. När vi äntligen är vid scenen ställer sig killarna där och peppar varandra. Fansen har fyllt arenan med skrik och sång. De värmer upp själva, tänker jag och flinar.

 "What?" säger Liam och ser på mig med ett leende.

 "Nothing important" ler jag och kysser honom snabbt.

 "One minute boys!" ropar en man och de nickar.

Alla får varin mikrofon och ställer sig på led.

 "Good luck boys!" ler jag och ger alla en high five.

 "Thanks!"

 "Five, four, three, two, one..." räknar mannen in och killarna springer in på scenen.

Fansen skriker högre och jag flinar mot Ben.

 "Is it always like this?!" skriker jag för att överrösta skriken.

 "Yeah! Even worse!" skriker han och jag skrattar.


Efter konserten åker vi alla till hotellet igen. Alla packar sina väskor och vi möts nere i lobbyn eftersom alla åker samma kväll. Jag och Liam säger hejdå till alla och hoppar in i en egen taxi som tar oss till flygplatsen.

 "Are you nervous?" frågar Liam lent och jag ler försiktigt mot honom.

 "A little" han skrattar lite åt min svaga röst.

Liam betalar taxichauffören och vi tar våra väskor. Den kör iväg och vi går hand i hand mot flygplatsens entré. Några fans står där inne och väntar på oss. Några vakter kommer och går bredvid oss eftersom varken Ben eller Paul kunde komma eftersom de åker med i bussarna.

Liam skriver några autografer till fansen innan vi checkar in väskorna.


Efter en timme ungefär sitter vi på planet. Vi sitter i första klass (ja, ett vanligt plan, inte privatjet) och det är verkligen bättre än vad jag brukar flyga i. Liam drar upp armstödet emellan oss och lägger sig med huvudet i mitt knä. Jag ler lite och drar min hand upp och ner för hans arm och pussar hans kind.

 "I love you" viskar jag.

 "I love you too" viskar han och somnar.

---------------------------------------------------------


Kommentera!

Förlåt för extremt kort kapitel, men orkar verkligen inte skriva mer just nu! Vet att klockan inte är så mycket, men dygnade igår så...

Puss och kram!

Av Wilma - 14 juli 2012 15:30

Ellinor


När jag vaknar känner jag Liams varma andetag i nacken. Hans arm ligger runt mig och hans hand vilar på min mage. Jag ler lite och reser mig upp. Lite hastigt går jag till badrummet och hoppar i duschen. Efter en kvart är jag klar och drar en vit handduk runt min kropp. Då märker jag att jag inte tagit med mina kläder in, så jag går ut till min resväska.

 "Sexy" mumlar Liam och jag ser förskräckt på honom.

Han sitter i sängen och flinar lite mot mig. Jag lägger handen på hjärtat och flämtar till.

 "You scared me!" flämtar jag och plockar fram rena underkläder och en söt, ganska kort, blommig klänning utan axelband.

 "Sorry" ler han.

När jag är på väg tillbaka till badrummet tar Liam tag i mig och vänder mig om. Han pressar sina läppar hårt mot mina och trycker lite på min rumpa. Jag skrattar, vilket gör att kyssen avbryts.

 "Morning" ler han och jag pussar hans kind.

 "Morning" säger jag och går till badrummet.

När jag låst dörren låter jag handduken falla till golvet och drar upp underkläderna. De skrikrosa spetskläderna passar ihop perfekt med min lite solbrända kropp.

 "Honey! Open the door!" säger Liam utifrån och jag ler lite.

 "Wait a minute!"

Jag drar snabbt på mig klänningen och märker att dragkedjan sitter bak. Med en suck öppnar jag dörren och ställer mig framför spegeln med ryggen mot Liam som står i dörröppningn.

 "Can you help me?" frågar jag och han ler lite.

 "You don't need that" viskar han i mitt öra ochdrar lite i min klänning.

 "Yes, I do. Help me or go out" säger jag och han suckar lite.

Han drar upp dragkedjan och kysser mig i nacken. Jag ryser av välbehag och vänder mi emot honom. Han tar tag i mina höfter och drar mig så nära honom som möjligt. Jag lägger händerna i hans nacke och kysser honom hårt. Mina fingrar ger honom gåshud när de masserar honom i hans hårfäste. Hans tunga masserar min och jag ler lite smått genom kyssen. När han är på väg att dra ner dragkedjan på min klänning igen stoppar jag honom.

 "I know what you're trying to do" flinar jag och han ler lite.

 "It's not my fault that you're so hot" säger han oskyldigt och jag skrattar.

Jag lämnar honom i badrummet för att borsta och blåsa mitt hår. Sedan plattar jag det, samt gör lite lockar i det. När jag efter tio minuter har sminkat mig med mascara, eyeliner, ögonskugge, puder och läppglans kommer Liam ut och fixar sitt hår.

 "Done?" frågar jag och han nickar.

Vi går hand i hand till de andras rum och får reda på att både Zayn och Harry sover, så jag, Liam, Niall och Louis går ner till frukosten tillsammans.

 "What are we going to do today?" frågar Niall när vi plockar till oss lite från buffén.

 "The concert starts at six and we have to be there two hours before that" säger Louis och vi slår oss ner vid ett bord för sex stycken.

 "If it's okey for you guys, I think I'll just stay at the hotel" säger jag försiktigt.

 "Of course honey" ler Liam.

 "I want to shop a bit and visit the Eiffel Tower" ler Niall och de andra killarna ler.

 "Yeah, me too" ler Louis.

 "We can ask if the boys want to join us" säger Liam och de nickar.

Efter tio minuter kommer Zayn och Harry ner tillsammans. De ser ganska döda ut, om man säger så. De stapplar fram till buffén och plockar åt sig mat innan de slår sig ner vid oss.

 "Good morning boys!" skojar Louis och de blänger på honom.

Niall berättar om hans idé och Zayn håller med, men Harry vill också stanna på hotellet då han känner sig trött, kall och svag. Han ser väldigt nere ut, och hans ögon är halvt stängda. Han snörvlar ibland och nyser ibland.

 "You maybe got a cold" säger jag och lägger en hand på hans panna.

Den är ganska varm, men inte så farligt. Efter frukosten åker Niall, Louis, Liam och Zayn till Eiffeltornet och jag och Harry sätter oss på hans och Louis rum. Han bäddar ner sig i deras soffa och jag sätter mig vid hans fötter.

 "Can you get a glass of water for me?" huttrar han och jag reser på mig.

 "Of course"

Jag hämtar ett glas och fyller det med vatten. När jag kommer tillbaka till soffan ser jag Harry ligga med ett täcke upp till hakan och slutna ögon.

 "Are you awake?" frågar jag och ställer ner glaset.

Han nickar och dricker lite av vattnet. Jag sätte mig på huk framför honom och skådar honom. Han skaka lite och andas tungt med munnen.

 "How do you feel?" frågar jag dumt och han ler lite mot mig.

 "I'll be okey"

 "Can you still do the concert tonight?" frågar jag honom och han nickar snabbt.

 "I have to do that concert" säger han.

 "If you're sick, you have to rest" säger jag strängt och han suckar.

 "But I don't want to let down all the fans" säger han sorgset och jag ler lite.

 "Everyone gets sick sometime, they'll understand" säger jag stöttande och han ler mot mig.

 "I hope so"

Vi sätter på en film och jag går för att köpa lite godis.

När jag kommer tillbaka ligger Harry sovandes i soffan. Jag ler stort och lägger ner allt på bordet. Sedan lämnar jag rummet efter att ha lämnat en lapp till honom. Jag går till mitt och Liams rum och sätter mig i soffan. Jag bestämmer mig för att sätta på en film och det blir I Am Legend. Så jävla bra asså! Plötsligt plingar min mobil och jag pausar. Liam såklart.


Hey babe! How are you? How are Harry? We'll be back in an hour XxxLiam


Jag ler stort och knappar snabbt in ett svar.


Hello handsome! I'm good and Harry are... Well, I think he'll survive! Miss you XxxEllie


Jag sätter på filmen igen och ler lite smått. Liam är verkligen världens bästa pojkvän...

---------------------------------------------------------


Kommentera!

Fick internet nu och skrev som in i helvete! Förlåt för eventuella stavfel! Hoppas ni överlever!

Av Wilma - 10 juli 2012 16:00

TJA ALLA ÄLSKADE LÄSARE!

Ville bara säga att jag just nu är ute på sjön med en kompis och min familj och har därför inte tillgång till internet hela tiden. Just nu har pappa sin mobil på internetdelning, men dels drar det väldigt mycket batteri plus att han inte kommer vara här hela tiden, och då försvinner internet. Så jag kommer inte kunna skriva så mycket nu under ungefär två veckor! Hoppas ni står ut! Kommer åka hem en sväng på fredag till på söndag (tror jag) och då kommer jag kunna skriva, men sedan ska jag åka igen... Men det är sommarlov och man ska njuta! (även om vädret suger fett)

Ha det gott!!

Av Wilma - 9 juli 2012 14:30

Efter frukosten ska killarna iväg på tre intervjuer, två fotograferigar och sedan ska de träna till konserten. Så jag får väl gå på någon guidetur med Ben eller något. Det finns ju massor att göra i Paris! Vi kan kolla på Notre Dame, Pont Alexandre III och Arc de Triomphe (sök på Google)! Och Paris kryllar ju av museum som man kan besöka!

 "Are you sure that you're not coming with us?" frågar Liam för tionde gången.

 "Yes, I'm going to find something to do with Ben" ler jag och an kramar mig.

 "I'll always be one phonecall away" ler han och viftar med mobilen.

 "I know you are" piper jag och han skrattar.

Killarna försvinner ut genom hotellets dörrar och jag ser på Ben. Han ser på min blick vad jag menar och han skrattar. Vi går ut och tar första taxi till stan. Sedan börjar promenaden runt i Paris. Vi kollar på alla möjliga byggnader och skrattar ibland. Vi stannar vid ett kafé och köper varsin Cola som vi dricker på medan vi går runt.

 "Oh! Look!" utbrster jag och pekar på Arc De Triomphe.

 "It's awesome" flinar Ben och jag skrattar.

Jag tar lite kort innan vi går vidare.

 "OMG!!" skriker någon och jag vänder mig om.

Där står kanske ett tiotal tjejer med 1D tröjor. De joggar emot mig och ett stort leende sprids på mina läppar. Ben står vid min sida och tjejerna ställer sig framför mig.

 "OMG! You're Ellinor Stanley, right?! Liams girlfriend?!" piper en tjej och jag skrattar lite.

 "That's me" ler jag och alla sträcker fram varsin kamera.

När alla fått en bild med mig går jag och Ben vidare.


Liam


 "Oh, God... I'm so tired" gäspar Zayn och sätter sig i bilen bredvid mig.

 "Me too" mumlar alla andra och vi skrattar lite.

Bilen börjar rulla mot hotellet och Zayn somnar snabbt mot min axel. Niall sover emot Zayns axel, så de lutar sig liksom mot varandra. Jag, Harry och Louis skrattar åt dom och Louis tar kort och lägger ut på Twitter.

 "We have a day of tomorrow before the concert" säger Harry och jag ler lite.

 "What are we going to do?" frågar Louis.

 "We can... I don't know..." säger jag och suckar.

 "We can go on a picnic at the Seine" ler Harry och jag nickar.

 "That's a great idea, because the day after tomorrow, we'll be going different ways" säger jag lite nedstämt.

 "Right, how long will you guys be there?" frågar Louis.

 "I don't know... Some days, maybe" säger jag och rycker på axlarna.

De nickar och vi stannar vid hotellet. Fans står samlade utanför hotellet och vakterna har fixat en gång in till hotellet, emellan fansen. Jag, Louis och Harry bestämmer oss för att skoja med 'de sovande'. Så Louis öppnar tyst dörren och jag knuffar ut killarna. Fansen skriker högre och Niall och Zayn ser trött och ilsket på oss, dock lite ironiskt.

 "What was that good for?!" fräser Zayn.

 "We wanted to laugh" skojar Louis och vi skrattar.

Fansen skrattar och skriker samtidigt. Vi skriver några autografer och  tar lite bilder innan vi går in till hotellet. Tjejen i receptionen ler mot oss och vi ler tillbaka. Vi tar hissen upp och säger hejdå till varandra. När jag öppnar dörren till rummet  ropar jag på Ellinor, men hon svarar inte. Det är helt tyst, förutom fansens skrik. Då ser jag en lapp på sängen.


Hello handsome!

Don't be worried now! I'll be back at the hotel soon, me and Ben are at a restaurant near the hotel. I've got my phone on so call  me when you're back!

From your own Ellinor


Jag ler lite och tar upp mobilen. När jag tryckt på kontakter letar jag upp Ellies nummer och ringer henne. Det går minst fem signaler innan Ben svarar.

 "Hi Liam!" säger han.

 "Hello Ben! Is Ellinor there?" frågar jag lite halvt oroligt.

 "Yes, or, almost. She went to the bathroom. We're on our way back" säger han och jag ler.

 "Be carefull. There's a lot of fans outside the hotel" säger jag.

 "I'm always carefull! We're coming soon!"

 "Bye"

Vi lägger på och jag slänger lappen. Jag slänger mig på sängen och ler lite. Plötsligt skriker fansen högre och jag reser mig upp för att kolla ut genom fönstret. Jag kan se att fansen har tryck sig förbi vakterna och mitt i skaran kan jag se Ben och Ellie tränga sig igenom. När jag tagit rumskortet i min hand springer jag ut till hissarna och åker ner till lobbyn. Jag ställer mig innanför dörrarna och väntar på att dom ska komma in. Ellie går med huvudet sänkt och håret för ansiktet. Ben håller i hennes arm och skyddar henne mot alla fans. En del rycker lite i henne och en del sträcker sig emot henne. Snart kommer de in och jag drar in Ellinor i min famn.

 "Hello beautiful" ler jag och hon ser upp på mig.

Hennes ögon är röda och tårar strömmar nerför hennes kinder. Jag blir orolig direkt. Min blick faller på Ben som ser sorgset på henne och mig.

 "What happened honey?" frågar jag mjukt och hon snyftar.

 "I saw them" viskar hon och börjar gråta.

 "Did they hurt you?" frågar jag och kramar henne hårt. Bakom hennes rygg ser jag på Ben.

 "No, they tried to, but Ben protected me" säger hon hest och jag ler tacksamt mot Ben.

 "Thank you for saving my princess when I wasn't there" ler jag.

 "I'll always protect her" ler han.

Jag lägger armen runt Ellies midja och vi går mot hissarna. Ben går lite bakom oss. Vi åker upp till vår våning och går till vårat rum.

 "Wait" säger Ellie när jag ska putta in henne i rummet.

Hon springer fram till Ben som är på väg in och kramar honom hårt. Hon viskar något i hans öra och han ler stort.

 "That's my job" ler han och går in till sitt rum medan Ellinor går mot mig.

Hon tar min hand och vi går in till rummet. Innan jag har hunnit blinka har hon dragit av sig sina kläder och dragit på sig en stor tröja som jag antar är min. Hon går till badrummet med mig bakom sig. Vi borstar tänderna och hon tar bort sminket och sedan går vi till sängen.

 "Good night, babe" viskar jag och kysser henne.

 "Good night, baby" viskar hon och kryper intill mig.

Efter bara några få minuter har vi båda somnat.

---------------------------------------------------------


Kommentera!

Förlåt för att det inte kom upp en del igår, men jag satt i en trång bil i cirka fyra timmar och efter det var jag hur trött som helst.

Av Wilma - 7 juli 2012 19:45

När vi berättat vad som hänt tar Liam med mig till vårt rum. Han bäddar ner mig i soffan och lägger sig bakom mig. Jag vänder på mig och kryper in i hans varma famn.

 "I'm sorry" viskar Liam i mitt öra och jag ser på honom.

 "This isn't your fault. We were at the wrong place in the wrong time, that's it. And I'm fine so you have nothing to apologize for" viskar jag och pussar honom snabb.

Han ler lite och drar mig närmre honom. Hans händer dras ner till min rumpa och han kysser min hals. Jag flinar lite och kysser hans kind och går längre upp mot hans öra. Lite löst biter jag i hans öra och han skrattar lite. Han kysser mig hårt och passionerat medan jag drar mina händer under hans tröja på hans vältränade mage. Smidigt och snabbt förflyttar han sig så han sitter på min midja.

Han lutar sig ner mot mig och jag lägger benen om hans midja. När han står på benen med mig om midjan går han emot sovrummet och stänger dörren. Sedan slänger han mjukt ner mig på sängen innan han kravlar sig upp på mig igen.

Han kysser mig passionerat och jag blir lite lätt andfådd. Han drar av sig sin tröja och jag drar av min klänning. Han ler mjukt mot mig och lägger händerna på mina bröst. Medan han kysser mig smeker han dom försiktigt och jag ler lite smått.

 "Unfair" viskar jag i hans öra när han kysser min hals.

Jag tar tag i hans byxkant och han drar snabbt av dom. Han lägger ett ben på var sida om mig och lutar sig över mig.

Först trodde jag att jag skulle skämmas över att visa min kropp för honom, men det gör jag inte. Det känns mer bekvämt än vad jag trodde det skulle göra. Och hans händer ger mig gåshud när de rör sig över min kropp.

 "Are you sure about this?" frågar Liam tyst och ser mig i ögonen.

 "I'm ready, Liam" ler jag och kysser honom.

Han drar av mig min bh och trosorna medan jag drar av hans kalsonger. Sedan tränger han in i mig. Försiktigt. Jag stönar lågt i hans öra och han kysser min hals.


Efter en halvtimme lägger han sig bredvid mig och jag lägger mig tätt intill honom. Våra svettiga kroppar sitter nästan ihop och vi båda är andfådda.

 "I love you" viskar han och jag ler stort.

 "I love you too" viskar jag och reser på mig.

 "Where are you going?" frågar han och sätter sig upp.

 "I'm taking a shower" ler jag och öppnar dörren.

 "Do you mind if I join you?" flinar han och jag skakar på huvudet.

Vi smiter in till badrummet och slår på duschen. Vattnet rinner över oss och Liam tvålar in min kropp medan jag shamponerar hans hår.

 "I love your hair" säger jag och han skrattar.

 "And I love your body" viskar han i mitt öra och jag fnissar.

Han kysser mig lätt och jag börjar shamponera mitt hår. När Liam går ut ur duschen tar jag snabbt i balsam i håret och sköljer ur. Jag sätter en vit handduk runt min kropp och en sätter jag upp håret med. Medan Liam borstar tänderna smörjer jag in min kropp med bodylotion.

 "I'll go to bed now" säger han och kysser mig.

 "Okey, I'll be there in a minute" ler jag och han försvinner ut.

När jag borstat tänderna och tagit bort det sista av sminket går jag in till sovrummet där Liam redan ligger. Jag drar på mig ett par Pieces trosor med Englans flaga på och en av Liams t-shirts.

 "Nice t-shirt" flinar Liam och jag ler lite.

 "Can I borrow it?" frågar jag och borstar mitt hår som fortfarande är fuktigt.

 "Of course you can"

Jag kryper upp bredvid honom och han lägger armarna om mig. Själv känner jag mig liten i hans famn när hans armar omringar mig. Han pussar min kind och jag lutar mitt huvud mot hans arm som ligger över huvudkudden.

 "Good night honey" viskar Liam. "Wake me up if you want something" fortsätter han och jag ler.

 "I will, sleep tight" viskar jag.

 "Sweet dreams"

Jag ler lite och pussar honom på munnen innan jag lägger mig mot hans arm igen och sluter ögonen. Snart faller jag i en orolig sömn...


Liam


Mitt i natten vaknar jag av att Ellinor vrider på sig och gnäller oroligt.

 "Ellie" säger jag hest och puttar till henne löst, men det hjälper inte. "Ellinor, wake upp honey" säger jag och sätter mig upp. "Ellinor!" utbrister jag och skakar om henne försiktigt.

Hon sätter sig hastigt upp och andas tungt. Jag drar in henne i min famn och hon gråter ut. Hon andas hackigt och snyftar till.

 "Honey... Everything is fine" viskar jag och stryker henne över ryggen. "It was just a nightmare"

Hon slutar gråta och snyftar en stund innan hon ser mig i ögonen.

 "I dreamed about them" viskar hon och jag ser oron i hennes ögon.

 "They won't get near you" säger jag lugnande och en ensam tår rinner nerför hennes kind.

 "He raped me" viskar hon och jag drar in henne mot  mig igen.

 "He won't do that when you have me, the boys, Paul AND Ben near, you know that" viskar jag och lägger mig ner. "Come here" säger jag och öppnar mina armar.

Hon lägger sig på min arm och tar tag i min andra. Hon drar den över sig och håller i båda mina händer. Hennes rygg ligger tätt intill min mage och jag har näsan i hennes hår.

 "I'll always protect you" viskar jag och hon klämmer åt mina händer lite mer i sina.

 "Thank you" viskar hon och pussar min hand innan hon somnar om igen.

Jag ler lite och somnar ganska fort jag med.


Ellinor


När jag vaknar är jag hur varm som helst. Nästan så jag svettas. Jag drar på mig ett par mjukisshorts och går ut på balkongen. Vinden svalkar ner mig lite och jag ler lite för mig själv. Vi hade gjort det igår... Och det var otroligt! Han var så otroligt försiktig. Jag tänker tillbaka på gårdagen och ler igen. Plötsligt knackar det på dörren och jag går in för att öppna. Utanför står Niall och Zayn.

 "Good morning" ler jag och släpper in dom.

 "Morning! How are you?" frågar Zayn och jag ler lite.

 "I'm fine"

 "Are you sure?" frågar Niall och jag skrattar lite.

 "I'm okey" ler jag och kramar de. "Where is Louis and Harry?" frågar jag och sätter mig framför teven.

 "Sleeping" svarar de samtidigt och vi skrattar.

 "Where is your prince charming?" flinar Zayn och jag skrattar åt hans gulliga dialekt.

 "Sleeping, I think" säger jag och plötsligt kysser någon min nacke. "Or maybe he is right behind me" flinar jag och vänder mig om.

 "Good morning" ler han och kysser mig. "Is everything okey?" viskar han i mitt öra och jag nickar.

 "Should we go down an eat some breakfast?" frågar Niall och vi skrattar.

 "Yeah, sure"

Jag går till sovrummet och stänger dörren. Där lägger jag fram ett par svarta, slitna shorts och en grå oversize tröja med korta ärmar. Sedan rotar jag fram svarta underkläder och lägger fram innan jag drar av mig Liams stora t-shirt. När jag fått på mig den svarta behån öppnas dörren.

 "I'm sorry!!" utbrister Niall och stänger igen.

Jag skrattar lite och rodnar. Niall såg mig i bh... Oh shit... Jag drar på mig de svarta trosorna och shortsen. Sist drar jag på mig den stora tröjan och drar ner ena ärmen så jag visar högra axeln. Mitt hår borstar jag och gör en snefläta och mitt ansikte sminkar jag med mascara, ljus ögonskugga, foundation och lite puder.

När jag går ut står de andra redan vid hallen och väntar. Niall rodnar och kollar ner. Jag rodnar också men fnissar medan jag tar på mig ett par svarta ballerinaskor.

 "What's up with you two?" frågar Liam och kollar mellan mig och Niall.

 "Oh, he..." börjar jag men Niall avbryter.

 "No! Don't tell them" säger han generat och jag flinar lite.

 "He went into our bedroom when I was standing in a bra" flinar jag och Liam slår till Niall på skoj.

 "Niall! Only I can look at her when she's in underwears" flinar han och Niall rodnar mycket.

 "I'm sorry!!" piper han och jag kramar honom.

 "It's okey" skrattar jag och vi går ner till frukosten.

Jag har min mobil i min högra hand och håller i Liams hand med min vänstra när vi går till hissen. Precis innan dörrarna stängs ser vi Louis och Harry komma springandes.

 "Wait!!" ropar de och jag hoppar emellan dörrarna.

De åker upp igen och killarna springer in.

 "Thanks" ler Louis och kramar mig.

Jag ler lite och kramar Harry innan jag tar Liams hand igen.

-----------------------------------------------------------------


Kommentera!

Ganska bra uppdatering nu va? ;) Kom igen nu! Vad händer med kommentarerna?! :(

Av Wilma - 6 juli 2012 18:41

 "Honey, I'll take you somewhere tonight, so be ready at seven" ler Liam och pussar mig snabbt.

 "Okey!" ler jag och han ser lite på mina armar.

 "How are you? Answer honestly" säger han allvarligt och sätter sig framför mig i sängen.

 "I'm good!" ler jag och tar hans händer. "I promise" ler jag och kysser honom.

 "Tell me if something is wrong" ler han och försvinner ut ur hotellrummet.

Jag packar upp alla mina nyköpta kläder och lägger fram min aprikosfärgade klänning som jag köpte idag på sängen. Vid dörren ställer jag upp ett par svarta gladiatorskor med klack och en dragkedja i mitten högst upp på skon. Snabbt kollar jag klockan och ser att den är halv sex. Jag tar upp mobilen och ringer Liam.

 "Hey babe! Is everything okey?"

 "Yepp, I just wanted to tell you to NOT come in to our hotelroom" han skrattar åt det jag sagt.

 "Thanks! Haha, no, but I'll fix myself in Harry and Louis room"

 "Good! See ya" ler jag.

 "Love you"

 "Love you too!"

Vi lägger på och jag sätter i min mobil i en stereo. Jag hoppar in i duschen och rakar benen, gör hårinpackning och lite sånt innan jag kliver ur duschen. Jag sätter på min Spotify lista och blåser mitt hår. Medan jag låter locktången bli varm så sminkar jag mig med mascara, eyeliner, lite beige glittrig ögonskugga, foundation, puder och lite läppglans. När jag fått på mig klänningen lockar jag mitt hår och sprutar på lite hårspray. Klockan är tio i sju, så jag tar på mig mina skor och går över till Harr och Louis rum.

 "Oh my God" säger Louis som öppnar.

 "Is it that bad?" skojar jag och ger honom en sorgsen blick.

 "You look... Incredible!" ler han och kramar mig försiktigt.

 "Thank you"

 "You look great, Ellie" ler Harry och kramar mig.

 "Thanks"

 "You're man is meeting you down in the lobby" ler Louis och jag nickar sakta.

 "Is he there now?"

 "Yeah, you can go down and meet him" ler Harry.

 "Alone or should I take Ben with me?" säger jag och de ser på varandra.

 "I think Liam have Paul with him" säger Louis och Harry nickar.

 "Alright... Bye boys!" ler jag och går ut ur rummet och bort till hissarna.

Det piper till och jag går in i ena hissen. I lobbyn står Liam och ser sig omkring. Han har på sig svart kavaj, en vit skjorta, beigea chinos och ett par snygga skor. Han ser mig och ler stort mot mig. När jag går emot honom slår klackarna emot golvet och ger ifrån sig ett speciellt ljud.

 "Hi honey. You look... Incredible" ler han och kramar mig.

 "Hi babe. You look handsome" ler jag och kysser honom snabbt innan vi går ut till en limousin. "A limousine? Seriously?" säger jag chockat och han nickar.

 "Yeah. You're worth the best, hun" ler han och öppnar dörren för mi.

Det är några paparazzis där och ett antal fans, men jag ser bara Liam. Vi sätter oss och bilen börjar åka. Liam tar min hand och kysser mig. Jag ler mot honom och lutar huvudet mot hans axel.

Bilen stannar och vi kliver ut.

 "Oh My God!" piper jag och ser upp på det stora Eiffeltornet.

 "Come on" ler Liam, tar min hand och vi går emot det stora tornet.

Vi tar hissen upp högst upp och där står ett bord med två stolar. På bordet står ljus i lila lyktor, en blomvas, tallrikar, bistick, glas och en champange flaska.

 "Aww, have you done all this?" säger jag med tårar i ögonen.

 "Uhm... Yeah, the boys helped me a bit..." säger han och jag slänger mig runt hans hals.

 "I love you so much!!" säger jag och torkar bort tårarna.

 "Don't cry honey" säger Liam och torkar mina tårar.

 "I just... This is amazing" säger jag och ser ut över Paris.

 "Let's eat" ler han och drar ut ena stolen åt mig.

Jag sätter mig och flyttar in lite mot bordet. Liam sätter mig mitt emot mig och ler lite. En kille kommer ut med menyer och jag ler tacksamt.


När vi ätit klart ställer vi oss vid kanten och ser ut över Paris. Det är vackert på kvällen, det kan jag lova. Det lyser lite här och där och ja... Helt underbart!

 "This is my dream" viskar jag. "Standing on the top of the Eiffel Tower with the guy I love" viskar jag och han lägger armarna om min midja och lutar hakan mot min axel.

 "I love you" viskar han i mitt öra och jag ryser.

 "I love you too"

Jag vänder mig emot honom och kysser honom hårt. Han lägger händerna på mina höfter och trycker mig emot sig. Mina händer fäster jag på hans nacke och drar fingertopparna i hans hårfäste. Han flyttar händerna till min rumpa och jag ler lite, men fortsätter kyssa honom. Hans tunga glider in i min mun och jag ryser av välbehag.

 "Tonight. In the hotelroom" viskar jag andfått och han ler lite.

Vi tar hissen ner igen och går lite på gatorna. Det är så mysigt eftersom det är mycket gamla byggnader. Plötsligt kommer två män ut från en bar och vinglar emot oss. De börjar prata på franska eftersom ingen i Frankrike vill prata engelska. De går emot mig och Liam ställer sig framför. Jag tar tag med båda mina händer på hans arm och kollar över hans axel på männen. Båda ser ut att vara runt 30.

 "Stay behind me" viskar Liam.

Liam börjar gå lite åt höger och hoppas på att gå förbi dom. När Liam gått förbi med mig tätt intill tar en av männen tag i mig.

 "Let me go!" säger jag och försöker ryka mig loss.

Liam kommer fram och drar bort mannens hand från min arm. Männen skrattar och puttar till Liam. De fortsätter putta honom men jag tar tag i Liams arm.

 "Come on, let's go" säger jag och vi går bortåt, men männen kommer efter.

 "Call Ben" viskar Liam och jag nickar.

Jag tar upp mobilen och ringer Ben. Såklart pratar jag så tyst som möjligt och jag kan höra att han är orolig. När vi lagt på tar Liam min hand hårt och håller mig nära honom.

 "He's coming" viskar jag och han nickar.

Plötsligt tar ena mannen ett hårt grepp om min arm och drar mig mot honom. Han pressar sina äckliga läppar mot mina och jag försöker ryka mig loss.

 "Let her go!" ryter Liam och gör ett försök att putta bort honom, men då tar den andra mannen tag i honom och puttar ner honom på marken.

När mannen som håller fast mig ska dra ner min klänning kommer en bil rakt emot oss. Männen blir rädda och springer iväg medan jag står där. Skakar. Gråter. Bildörrarna öppnas och ut kommer Paul och Ben. Liam går mot mig och kramar mig hårt.

 "Are you okey?" säger han och jag gråter mer.

 "Come on. Jump into the car" säger Ben och för mig mot bilen medan Paul för Liam mot bilen, fast på andra sidan.

Vi sätter oss bak och Liam sätter sig så nära mig han kan. Ben sätter sig bakom ratten och kör iväg medan Paul sitter i passagerarsätet och ser bak på oss.

 "Are you okey?" frågar han och jag snyftar.

 "Yes" säger jag och Liam nickar mot Paul.

 "I'm fine" säger han.

Väl vid hotellet står killarna och väntar i lobbyn. De springer fram till oss och drar in oss i en varm gruppkram fylld av kärlek. Jag börjar gråta och Liam tar min hand. Vi alla går emot hissarna och åker upp i tystnad. Killarna följer med in till mig och Liam medan Ben och Paul går in till dom.

 "What happened?" frågar Harry sorgset när alla sitter i soffan.

----------------------------------------------------------------


Kommentera!

Vad tycker ni? Har inte så mycket att säga...

Av Wilma - 6 juli 2012 01:36

Ellinor


"Okey, guys, you have an interview in an hour and we will go there now and Ellinor, if you're going somewhere, take Ben with you, alright?" beordrar Paul och alla nickar.

"Bye love" säger Liam och kysser mig.

"Bye hun" ler jag och kysser honom igen innan han försvinner med killarna in till hissen.

Jag går tillbaka till mitt och Liams rum och ser mig omkring.

Vi är framme i Paris och som sagt så är killarna på en intervju, så jag bestämmer mig för att gå på stan lite. Såklart ska jag ta med Ben som är med en av killarnas livvakter i rummet två dörrar bort ifrån mitt och Liams.

Jag drar på mig svarta spetsunderkläder, ett par slitna jeansshorts och ett grått, pösigt maglinne med den svarta texten LUCKY på. Efter det fixar jag håret lite snabbt genom att borsta det, fläta det och lägga flätan på högra axeln. Som lite accessoar hänger jag ett långt halsband med ett kors runt halsen, tar på flera runda armband på min högra armled och sätter ett par RanBan's på näsan. Min handväska ligger på dubbelsängen, men snart hänger den på min axel och i den ligger mobil, headset, pengar, tuggummi, extra smink, min digitalkamera och lite annat.

I hallen står mina svarta gladiatorskor som som bestämmer mig för att ha på mina fötter. Undrar om dom har någon manikyr/padikyr studio här... Eller, såklart det finns! Säg något som inte finns i Paris?!

Jag lämnar rummet och går över till Bens rum. Såklart öppnar han och följer med mig med ett leende.


Ben går en bit bakom mig hela tiden, hjälper mig lite med smakråd, och tro det eller ej, han har bra smak! Han vet exakt när han inte ska synas så mycket och när han ska hjälpa mig.

"This or this?" frågar jag och håller fram en beige klänning med volanger och ett brunt, smalt skärp under brösten i min högra hand och en aprikosfärgad kort klänning med lite längre där bak och endast en kort ärm över vänstra axeln i min vänsta hand.

"Hm... Both" flinar han och jag skrattar.

"Thanks Benny" skojar jag.

Hans nya smeknamn... Och han älskar det, eller inte. Men jag - som älskar att retas - säger det hela tiden. När jag kollat igenom resten av butiken går jag in och testar klänningarna och båda passar sjukt bra, så jag lägger båda dom - plus ett volanglinne och ett par jeans - på disken. En ung tjej kommer fram och knappar in dom. Jag betalar och ler mot henne.

"Have a nice day" säger hon med en äkta fransk/engelsk brytning.

"Au revoir" säger jag och hon ler mot mig innan vi lämnar butiken.

"You know france?" frågar Ben och jag skrattar.

"A little, my grandfather was from france" ler jag och han nickar imponerat.

"OMG! OMG! You're Liams new girlfriend! Right?!" skriker tre tjejer och jag ler lite men märker att Ben ställer sig precis bakom mig.

"Yes, that's me" ler jag och de skriker.

"OMG! This isn't true!"

"Where are you from?" frågar jag då jag märker att de inte har en fransk brytning.

"Oh, we're from England, but we got here when we knew that the boys would be here" säger en av de och jag ler lite.

"I should keep on going, but have a nice day!" ler jag och de ler tillbaka.

Jag fortsätter gå och ser ett gulligt kafé.

"Paus?" frågar Ben och jag flinar.

"Just what I thought" ler jag och vi går in där.


När vi lämnat kaféet och fortsatt med shoppingen ringer Liam. Precis då vi klivit in i en märkes butik.

"Hi babe" ler jag och han skrattar gulligt

"Hi sunshine! Where are you?" frågar han och jag hör att han är lite orolig.

"I'm shopping" ler jag och kollar på en gullig, aprikosfärgad blus.

"OH, Ben is with you, right?" frågar han och jag visar blusen för Ben som nickar.

"Yeah, he is" säger jag och hänger blusen över min arm.

"So... Have you founf anything yet?" frågar han dumt och jag fnyser.

"Of course I have! First: I'm a GIRL! Second: I'm in France. Third: Of course!" säger jag och han skrattar.

"Well, I gotta go, we have an photoshoot now, but I'll call you later"

"Okey, bye" ler jag och lägger på. "Oh, this was nice" säger jag och kollar på en jeansshorta.

"Yes, it was" ler Ben och jag ler mot honom.

Efter fyra timmars shopping stannar vi på något mysigt lunchställe. Jag tar en kycklingsallad med vanligt vatten medan Ben sattsar hårt med en biffig macka med allt möjligt på och en Cola. Plötsligt ser vi ett flertal paparazzis utanför och vi båda suckar.

"Are you done?" frågar jag och han nickar.

Vi lämnar våra saker och Ben tar tag i min arm och håller mig nära honom. Vi går ut i havet av paps och går mot ett torg. Alla paps följer efter, men vi svarar inte på några frågor. Ben ringer ett samtal och vi går in på en butik.

"I called Paul. He and the boys are on their way to the hotel, so they'll pick us up" säger han och jag nickar.

Jag ser att vi är i en souvenir butik. Snabbt går jag fram till en ställning med massa nyckelringar på. Jag ser en gullig med ett eiffeltorn på som jag köper till Liam och sedan ett större eiffeltorn som en staty typ.

"They're here" säger Ben när jag betalat.

Det har kommit flera paps till platsen och nu är det proppat med fans också. Ben går ut först och försöker få undan massa personer, vilket inte går så bra, men han tar mig i armen igen och vi går långsamt mot bilen. Eller, vi försöker gå snabbt, men lyckas inte så bra. Det är många som rycker och sliter i mig, men Ben håller i mig hårt. Plötsligt rycker någon i mig så hårt att Ben tappar greppet. Jag försvinner i havet av paps, men snart ser jag Bens oroliga ansikte framför mig.

"Hold on tight" säger han och tar tag i min handled.

Han för mig framför honom och snart är vi framme vid bilen. Louis som sitter närmast öppnar och jag slänger mig in. På armarna har jag fullt med rivmärken, samt blåmärken från några som drog i mig.

"Are you okey?!" frågar Liam oroligt och tar fram min arm för att kolla på den.

"I'm fine" säger jag och fixar mitt hår.

"I'm sorry that I lost you before" säger Ben skamset som sitter bredvid mig.

"I'm here and I'm alive, that's all that matters, right?" ler jag och Liam suckar bredvid mig.

"I guess"

"It wasn't a good idea to let a girl free in France" säger Niall och nickar menandes på alla mina miljarder påsar.

"So you think I should stay at the hotel while we are in freaking Paris?" flinar jag och alla skrattar, men inte Liam.

Han är fortfarande orolig, såklart. Men han är sån, och det är gulligt! Ett tag... Tillslut får jag nog, men sån är jag och jag antar att vi får anpassa oss efter varandra, annars kommer det aldrig funka.

-------------------------------------------------


Kommentera!

Vet att det kom ut sent/tidigt, men här är det! Love ya all!

P.S Jag är liiiite trött, så om det blev konstigt så är det för att jag är flummig... ~ForeverAlone~

Av Wilma - 4 juli 2012 14:45

 "Honey... aren't you hungry?" frågar Liam och ser på mig som inte rört min hamburgare.

 "Ehm... No" säger jag och han ser oroligt på mig.

 "Do you feel alright?" frågar han och jag nickar.

 "Yeah, I'm fine" ljuger jag.

Fan. Jag hatar att ljuga, men jag har inget val. Jag vill inte att han ska behöva oroa sig. Egentligen är det ju inget som har hänt. Bara det att nyheten om att jag är adopterad förvirrar mig och gör att jag vill veta vart mina biologiska föräldrar är. Lever de? Saknar de mig? Älskar de mig? Kommer de ihåg mig? Miljoner frågor och inga svar. Men jag vill få svar på alla mina frågor. JAg vill inte gå runt och undra vad som kommer hända. Jag vill veta.

 "Ellie, please talk to me, I can see that something is wrong" säger Liam sorgset och stryker mig över ryggen.

Jag suckar och möter hans blick.

 "I don't know..." viskar jag hest och jag känner gråten stiga i halsen.

 "Aww, honey" säger han och drar in mig i sin famn.

Jag pressar ansiktet mot hans bröst och gråter. Tårarna bara strömmar ner och jag snyftar högt. Liam håller om mig hårt och låter sin hand dras längst med min rygg. Han pussar min panna.

 "I'm here for you, okey?"


Liam


Jag hjälper Ellinor till sängen och bäddar ner henne.

 "I'll be back soon, okey?" säger jag och hon nickar snyftandes.

Jag går ut ifrån sovsalen och ser killarna komma in. Med en suck möter jag deras blick och de ser förvirrat på mig.

 "Ellinor is broken. She really needs a break" säger jag tyst och de kommer fram till mig.

 "What do you mean?" frågar Harry och lägger armarna i kors över varandra.

 "You know that she found out that she's adopted and it crushes her. She's in there grying right now. I can't handle it" säger jag tyst och Niall ler lite.

 "Ask Paul if you can take a short break and bring Ellie home? Not to London, but to Wolverhampton" säger han och jag suckar.

 "The tour have just began, so I don't think he will like it" suckar jag.

 "He will understand, he have to" säger Zayn och jag ler lite.

 "Do you think he will agree with that?" frågar jag och de nickar tveksamt.

 "It's worth a try"

Jag går ut ur bussen och knackar på dörren till bussen där Paul är. Han öppnar och ler stort.

 "Hi Liam! Come in"

 "I'm wondering a thing... It's really important" säger jag allvarligt och han gör en gest mot soffan där vi sätter oss.

 "So... What's on your mind?" frågar han med ett leende.

 "You maybe don't know, but Ellinors parents died in a car accident a year ago. Well, she found out that she was adopted and now she's heartbroken. She's crying right now and I just wondering if... I maybe can take a short break to bring her home to Wolverhampton?" säger jag nervöst och han suckar lite.

 "I don't know... The tour have just began and..." säger han tveksamt och ser sedan upp på mig. "You really like her, don't you?"

 "Of course I do! I can't see her crying like she does without feeling bad inside" säger jag allvarligt och han ler lite.

 "Let's do like this... You stay her until the concert in France are done. And while we go to Luxenbourg, you take the flight to England, alright?" säger han och jag ler stort.

 "Thank you so much Paul!!" säger jag och kramar honom innan jag skuttar mot vår buss.

Jag ser några fans stå en bit bort. De skriker lite när de ser mig. Eftersom de är så få går jag fram till dom.

 "Hey girls! How are you?" ler jagoch skriver några autografer.

 "OMG! It's really you!!" skriker någon och jag skrattar.

 "Yepp, last time I checked" skojar jag och de skrattar.

 "How is your girlfriend?" frågar någon och jag möter ett par gröna ögon.

 "Well... She's okey, I guess" säger jag och tar lite bilder med fansen.

 "Can you bring her out? We all want to show that we respect you guys" säger en annan och jag ler lite.

 "I can see if she wants to come out" ler jag. "IF, you promise to not say anything stupid, because she won't be able to handle that"

 "Of course!!" säger alla och jag joggar på bussen.

Ellinor sitter i soffan md en kopp te. Killarna sitter runt henne och pratar tyst.

 "Ellie, some fans want to say hi" ler jag och hon ser på mig.

 "Is that a good idea, Liam?" frågar Louis tveksamt och jag skrattar lite.

 "Of course it is, I've talked to them about it" ler jag och hon kommer mot mig med långsamma steg.

Vi går ut hand i hand och fansen (ett tio tal) skriker till lite. Ellinor ler och vi går fram till dom.

 "Oh my God! We all love you so much and you're so cute together!!" piper en tjej och Ellinor skrattar.

 "Aww, thanks!"

 "Don't care about the haters! Love is so much stronger than that!" säger någon och Ellinor ler stort.

 "I'll remember that"

 "Liam! We're leaving!" ropar Harry från bussen.

 "Coming!" ropar jag och jag ler mot tjejerna. "Sorry, we have to go"

 "Bye!! We love you!!"

 "We love you too" ler Ellinor och vi går in till bussen igen.

När vi kommer in ställer sig Louis upp och tar med mig till sovsalen. Vi stänger dörren och han ser nervöst på mig.

 "What did Paul say?" frågar han och jag ler.

 "Me and Ellinor are going to Wolverhampton after the last concert in France, so while you're going to Luxembourg, we're going to England" ler jag och han kramar mig.

 "Remember that you're not the only one who cares about her" viskar han och ler mot mig. "If you want to relax sometime I can take care of her, promise" fortsätter han och jag ler stort.

 "Thank you, Louis. I'll keep that on my mind"

Vi går ut till de andra och ser att de kollar på Nemo. Jag skrattar lite och sätter mig bredvid Ellinor och Zayn. Ellie lutar sig mot mitt bröst och jag lägger armen om henne.

 "I got a surprise for you after the last concert in France" viskar jag och hon ser nyfiket på mig.

 "What is it?" piper hon.

 "Well, if I toldd you, it wouldn't be a surprise, right?" flinar jag och hon suckar lite.

 "I hate you" mumlar hon och jag skrattar.

 "I love you too"

Hon skrattar och kysser mig innan vi fortsätter kolla på filmen.

----------------------------------------------------------


Kommentera!

De åker till Wolverhampton tidigare än väntat! Förlåt för att det inte kom något kapitel igår, men hade inte så många idéer, plus att jag ville ha några kommentarer på inlägget under.

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards