onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 28 juli 2012

Kapitel 41

Av Wilma - 28 juli 2012 19:14

Jag kör ganska sakta hem för att tänka igenom vad jag ska säga. Vad ska jag säga? Jag har ingen aning! Tänk om han hatar mig? Tänk om han aldrig förlåter mig? Okej, asså, egentligen kanske det inte är en så stor grej, men det gör ont att inte veta vad han tycker.

När jag parkerar utanför drar jag in ett djupt andetag innan jag går in till det flera våningar höga huset. I hissen stampar jag nervöst med foten i golvet. Tänk om han inte är här? Han kanske har åkt till sin lägenhet?

Jag öppnar tyst dörren och stänger den tyst bakom mig. Försiktigt tar av mig mina skor och smyger in. Liam sitter i soffan och glor på TV. Hans ansikte visar ingenting.

 "Liam...?" säger jag och han ser snabbt på mig, för att sedan se tillbaka på teven.

 "Hi" säger han snabbt.

 "Look, I'm sorry" säger jag och sjunker ner bredvid honom i soffan.

 "I just want to protect you, you should know that" säger han och jag suckar lite.

 "I know Liam, and I love you for that! But sometimes you maybe just have to... Back off" säger jag tyst.

 "Back off? Back off?! Are you out of mind?! Then they'll never stop!" ryter han.

 "If we just ignores they will back off" säger jag lugnt.

 "No, Ellinor! I wont let them send these messages to you!" utbrister han.

 "I knew you wouldn't listen to me" säger jag och går till mitt sovrum.

Jag ställer mig mitt på golvet och drar fingrarna frustrerat genom mitt hår. Sakta snurrar jag lite och ser ut genom fönstret. Tårarna hotar med att rulla nerför mina kinder, men jag tvingar dem tillbaka. Liam tror inte att jag kan klara det här. Visst, det gör riktigt ont att få hat, men jag kommer bli starkare och starkare och tillslut kommer jag kunna skratta åt det! Problemet är att Liam kommer göra det värre! När fansen skickar hat till mig så reagerar ju Liam och ger dem uppmärksamhet. På det viset kommer de ju aldrig sluta.

 "Can I come in?" hör jag Liam säga utanför min dörr.

 "Yeah" mumlar jag och sätter mig på sängen med pannan i händerna.

Liam kommer in och går sakta och prövandes fram till mig. Han sätter sig på huk framför mig och tar mina händer. Försiktigt ser jag upp på hans ansikte och möter hans blick.

 "I'm sorry, Ellinor. I guess you're right" säger han tyst.

 "You just say that because you don't want to fight with me" mumlar jag och han suckar.

 "No, I don't. I say i because I mean it. Why say something you don't mean, right?" säger han och jag suckar frustrerat.

 "You know that you have to be able to back off when we are around the fans. Because it will be fans who call me stuffs that I don't even wants to mention, but you have to promise that you will just hold my hand and go through them, without stopping" säger jag och han ser allvarligt på mig.

 "Anything for you, even if it will be hard" säger han och jag kramar honom hårt.

 "I love you" säger jag och han kysser min hals.

 "I love you too"

Han kysser mig och jag besvarar den. Hans hand letar sig upp till min kind och han lutar sig försiktigt över mig så jag ligger på rygg i sängen. Jag ler svagt och lägger händerna på hans nacke. Hans tunga möter min och han börjar röra lite överallt på min kropp. Hans händer dras upp längst min mage, upp till mina bröst och ner längst mina lår. Jag flätar in mina  fingrar i hans hårfäste och låter honom kyssa min hals. Han flyttar sig ner till mina nyckelben och upp längst halsen igen. Han fortsätter upp mot mitt käkben och avslutar på läpparna.

Han börjar fingra på min tröja och ska dra av mig den när jag avbryter. I början fortsätter han, men sedan inser han att jag säger ifrån - utan att prata. Hans läppar lämnar mina och han lutar pannan mot min.

 "Sorry" viskar han andfått och jag kysser honom snabbt.

 "Don't be. It's not that I don't want it, Liam. I just... I'm tired after everything today and after the flight and stuffs" förklarar jag och han ler.

 "I'll wait" flinar han och jag skrattar.

Snabbt byter jag om till en skönare bh och en av Liams t-shirts. Sedan kryper jag ner i sängen under täcket. Liam går upp och lämnar rummet. Jag hör honom gå runt lite och snart tystnar teven. Han kommer tilbaka igen och drar av sig sina byxor och sin tröja innan han kryper ner vid mig. Jag kryper upp mot hans varma kropp och låter  hans armar slingra sig runt mig. Han pussar min panna och jag ler svagt.

 "Good night" säger jag.

 "Good night Ells" viskar han.

 "Ells, one new nickname... again" säger jag och han skrattar.

 "Yepp"

Jag fnissar lite och sluter mina ögon. Efter bara några skunder slappnar hela min kropp av och jag faller ner i drömmarna.


 "Babe" hör jag någon viska. "Honey, wake up sleepyhead"

Sakta öppnar jag ögonen och ser rakt in i Liams. Han ler mot mig och drar bort lite hår som fallit ner i mitt ansikte.

 "Morning" säger jag riktigt hest och han ler stort.

 "Morning"

 "What time is it?" frågar jag och sätter mig upp för att sträcka på mig.

 "Eleven, we should probably get up" flinar han och kysser mig hårt.

Jag besvarar den och sätter mig gränsle över honom. Liams händer sjunker ner till min rumpa och jag lutar mig mer över honom. Försiktigt smeker han min rumpa och jag lägger mina händer på hans bara bröst. Hans tunga glider in i min mun och jag möter hans med min. Jag känner att han växer mot mitt lår och flinar lite.

 "Get up, huh?" viskar jag och han skrattar.

 "Oh, shut up" flinar han och kysser mig passionerat igen.

Han snurrar runt snabbt och smidigt så han nu sitter över mig. Jag lägger händerna på hans nacke och drar fingrarna genom hans hår. Liam drar händerna upp och ner för min mage och avslutar vid mina bröst. Lite försiktigt smeker han mig och jag stönar lågt. Han ler nöjt och kysser mig nerför halsen och ner till mina nyckelben. Jag känner hans fingrar glida ner till tröjkanten och fingrar lite på den, ser godkännande på mig som nickar. Han drar upp tröjan och drar den över mitt huvud. Ett leende sprids på hans läppar och han kysser mig hårt igen medan han klämmer försiktigt på mina bröst.

 "I love you" viskar han lite andfått.

 "I love you too" viskar jag minst lika andfått.

 "Do you want to do it?" viskar han och jag nickar sakta.

Han ser på mig en stund och jag ler ett övervinnande leende. Ett leende syns på hans läppar och han kysser mig medan han försöker få av min bh. Jag fnissar och hjälper honom lite och snart är den av. Han drar av mina trosor och jag drar av hans kalsonger. Efter bara några sekunder är han inne i mig och jag stönar högt. Han smeker mina bröst samtidigt som han kysser mig nerför halsen och upp till läpparna igen.

 "Did I tell you that I love you?" viskar jag andått och han skrattar.

 "You so did" ler han och kysser mig igen.

Efter en stund lägger han sig utmattat bredvid mig och jag tar hans hand.

 "You and me forever, right?" säger jag tyst och leker försiktigt med hans fingrar.

 "You and me forever" bekräftar han och jag ler innan jag placerar mitt huvud mot hans bröst.

---------------------------------------------------------------


Kommentera på!

Har inte så mycket att säga... Lova ya'll

 
 
Ingen bild

Nada

29 juli 2012 13:33

SKITBRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! <3

 
Julia

Julia

29 juli 2012 23:27

Bow chicka wow wow..!

http://juliaslivifotonochtext.bloggplatsen.se

 
ylva

ylva

30 juli 2012 08:34

du skriver så himla bra människa!!!!! ge oss mer!!! btw kika in på ny novell?

http://www..ettdhistoria.blogg.se

 
Ingen bild

JoJo

21 augusti 2012 15:40

Varje gång ja läser blir ja förvånad för du är så bra!:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards