onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 7 juli 2012

Kapitel 27

Av Wilma - 7 juli 2012 19:45

När vi berättat vad som hänt tar Liam med mig till vårt rum. Han bäddar ner mig i soffan och lägger sig bakom mig. Jag vänder på mig och kryper in i hans varma famn.

 "I'm sorry" viskar Liam i mitt öra och jag ser på honom.

 "This isn't your fault. We were at the wrong place in the wrong time, that's it. And I'm fine so you have nothing to apologize for" viskar jag och pussar honom snabb.

Han ler lite och drar mig närmre honom. Hans händer dras ner till min rumpa och han kysser min hals. Jag flinar lite och kysser hans kind och går längre upp mot hans öra. Lite löst biter jag i hans öra och han skrattar lite. Han kysser mig hårt och passionerat medan jag drar mina händer under hans tröja på hans vältränade mage. Smidigt och snabbt förflyttar han sig så han sitter på min midja.

Han lutar sig ner mot mig och jag lägger benen om hans midja. När han står på benen med mig om midjan går han emot sovrummet och stänger dörren. Sedan slänger han mjukt ner mig på sängen innan han kravlar sig upp på mig igen.

Han kysser mig passionerat och jag blir lite lätt andfådd. Han drar av sig sin tröja och jag drar av min klänning. Han ler mjukt mot mig och lägger händerna på mina bröst. Medan han kysser mig smeker han dom försiktigt och jag ler lite smått.

 "Unfair" viskar jag i hans öra när han kysser min hals.

Jag tar tag i hans byxkant och han drar snabbt av dom. Han lägger ett ben på var sida om mig och lutar sig över mig.

Först trodde jag att jag skulle skämmas över att visa min kropp för honom, men det gör jag inte. Det känns mer bekvämt än vad jag trodde det skulle göra. Och hans händer ger mig gåshud när de rör sig över min kropp.

 "Are you sure about this?" frågar Liam tyst och ser mig i ögonen.

 "I'm ready, Liam" ler jag och kysser honom.

Han drar av mig min bh och trosorna medan jag drar av hans kalsonger. Sedan tränger han in i mig. Försiktigt. Jag stönar lågt i hans öra och han kysser min hals.


Efter en halvtimme lägger han sig bredvid mig och jag lägger mig tätt intill honom. Våra svettiga kroppar sitter nästan ihop och vi båda är andfådda.

 "I love you" viskar han och jag ler stort.

 "I love you too" viskar jag och reser på mig.

 "Where are you going?" frågar han och sätter sig upp.

 "I'm taking a shower" ler jag och öppnar dörren.

 "Do you mind if I join you?" flinar han och jag skakar på huvudet.

Vi smiter in till badrummet och slår på duschen. Vattnet rinner över oss och Liam tvålar in min kropp medan jag shamponerar hans hår.

 "I love your hair" säger jag och han skrattar.

 "And I love your body" viskar han i mitt öra och jag fnissar.

Han kysser mig lätt och jag börjar shamponera mitt hår. När Liam går ut ur duschen tar jag snabbt i balsam i håret och sköljer ur. Jag sätter en vit handduk runt min kropp och en sätter jag upp håret med. Medan Liam borstar tänderna smörjer jag in min kropp med bodylotion.

 "I'll go to bed now" säger han och kysser mig.

 "Okey, I'll be there in a minute" ler jag och han försvinner ut.

När jag borstat tänderna och tagit bort det sista av sminket går jag in till sovrummet där Liam redan ligger. Jag drar på mig ett par Pieces trosor med Englans flaga på och en av Liams t-shirts.

 "Nice t-shirt" flinar Liam och jag ler lite.

 "Can I borrow it?" frågar jag och borstar mitt hår som fortfarande är fuktigt.

 "Of course you can"

Jag kryper upp bredvid honom och han lägger armarna om mig. Själv känner jag mig liten i hans famn när hans armar omringar mig. Han pussar min kind och jag lutar mitt huvud mot hans arm som ligger över huvudkudden.

 "Good night honey" viskar Liam. "Wake me up if you want something" fortsätter han och jag ler.

 "I will, sleep tight" viskar jag.

 "Sweet dreams"

Jag ler lite och pussar honom på munnen innan jag lägger mig mot hans arm igen och sluter ögonen. Snart faller jag i en orolig sömn...


Liam


Mitt i natten vaknar jag av att Ellinor vrider på sig och gnäller oroligt.

 "Ellie" säger jag hest och puttar till henne löst, men det hjälper inte. "Ellinor, wake upp honey" säger jag och sätter mig upp. "Ellinor!" utbrister jag och skakar om henne försiktigt.

Hon sätter sig hastigt upp och andas tungt. Jag drar in henne i min famn och hon gråter ut. Hon andas hackigt och snyftar till.

 "Honey... Everything is fine" viskar jag och stryker henne över ryggen. "It was just a nightmare"

Hon slutar gråta och snyftar en stund innan hon ser mig i ögonen.

 "I dreamed about them" viskar hon och jag ser oron i hennes ögon.

 "They won't get near you" säger jag lugnande och en ensam tår rinner nerför hennes kind.

 "He raped me" viskar hon och jag drar in henne mot  mig igen.

 "He won't do that when you have me, the boys, Paul AND Ben near, you know that" viskar jag och lägger mig ner. "Come here" säger jag och öppnar mina armar.

Hon lägger sig på min arm och tar tag i min andra. Hon drar den över sig och håller i båda mina händer. Hennes rygg ligger tätt intill min mage och jag har näsan i hennes hår.

 "I'll always protect you" viskar jag och hon klämmer åt mina händer lite mer i sina.

 "Thank you" viskar hon och pussar min hand innan hon somnar om igen.

Jag ler lite och somnar ganska fort jag med.


Ellinor


När jag vaknar är jag hur varm som helst. Nästan så jag svettas. Jag drar på mig ett par mjukisshorts och går ut på balkongen. Vinden svalkar ner mig lite och jag ler lite för mig själv. Vi hade gjort det igår... Och det var otroligt! Han var så otroligt försiktig. Jag tänker tillbaka på gårdagen och ler igen. Plötsligt knackar det på dörren och jag går in för att öppna. Utanför står Niall och Zayn.

 "Good morning" ler jag och släpper in dom.

 "Morning! How are you?" frågar Zayn och jag ler lite.

 "I'm fine"

 "Are you sure?" frågar Niall och jag skrattar lite.

 "I'm okey" ler jag och kramar de. "Where is Louis and Harry?" frågar jag och sätter mig framför teven.

 "Sleeping" svarar de samtidigt och vi skrattar.

 "Where is your prince charming?" flinar Zayn och jag skrattar åt hans gulliga dialekt.

 "Sleeping, I think" säger jag och plötsligt kysser någon min nacke. "Or maybe he is right behind me" flinar jag och vänder mig om.

 "Good morning" ler han och kysser mig. "Is everything okey?" viskar han i mitt öra och jag nickar.

 "Should we go down an eat some breakfast?" frågar Niall och vi skrattar.

 "Yeah, sure"

Jag går till sovrummet och stänger dörren. Där lägger jag fram ett par svarta, slitna shorts och en grå oversize tröja med korta ärmar. Sedan rotar jag fram svarta underkläder och lägger fram innan jag drar av mig Liams stora t-shirt. När jag fått på mig den svarta behån öppnas dörren.

 "I'm sorry!!" utbrister Niall och stänger igen.

Jag skrattar lite och rodnar. Niall såg mig i bh... Oh shit... Jag drar på mig de svarta trosorna och shortsen. Sist drar jag på mig den stora tröjan och drar ner ena ärmen så jag visar högra axeln. Mitt hår borstar jag och gör en snefläta och mitt ansikte sminkar jag med mascara, ljus ögonskugga, foundation och lite puder.

När jag går ut står de andra redan vid hallen och väntar. Niall rodnar och kollar ner. Jag rodnar också men fnissar medan jag tar på mig ett par svarta ballerinaskor.

 "What's up with you two?" frågar Liam och kollar mellan mig och Niall.

 "Oh, he..." börjar jag men Niall avbryter.

 "No! Don't tell them" säger han generat och jag flinar lite.

 "He went into our bedroom when I was standing in a bra" flinar jag och Liam slår till Niall på skoj.

 "Niall! Only I can look at her when she's in underwears" flinar han och Niall rodnar mycket.

 "I'm sorry!!" piper han och jag kramar honom.

 "It's okey" skrattar jag och vi går ner till frukosten.

Jag har min mobil i min högra hand och håller i Liams hand med min vänstra när vi går till hissen. Precis innan dörrarna stängs ser vi Louis och Harry komma springandes.

 "Wait!!" ropar de och jag hoppar emellan dörrarna.

De åker upp igen och killarna springer in.

 "Thanks" ler Louis och kramar mig.

Jag ler lite och kramar Harry innan jag tar Liams hand igen.

-----------------------------------------------------------------


Kommentera!

Ganska bra uppdatering nu va? ;) Kom igen nu! Vad händer med kommentarerna?! :(

 
 
Ingen bild

Felicia

7 juli 2012 21:55

As Nice uppdatering och typ det bästa kapitel jag har läst på länge :-D asså det är sjukt va bra det är skrivit :-D
ÄLSKAR DET <3

 
Ingen bild

Julia

8 juli 2012 12:44

Du är bäääst! Har läst MASSOR av noveller med 1D men ingen är så bra som din!
LOVE IT <3

 
Ingen bild

:D

8 juli 2012 19:20

meeer:D

 
Ingen bild

Klara

8 juli 2012 23:56

Hahaha, lite lagom pinsamt när man läser din novell och ler för sig själv, så kommer mamma in och frågar "om det är den där Bieber igen" x) "Nej mamma, det är inte Justin den här gången"

 
Ingen bild

JoJo

17 juli 2012 08:35

Jättebra! Pinsamt för Både Niall o Ellie...! O sen kmr 7sovarna o springer!<3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards