onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

RÖSTNING!

Av Wilma - 2 juli 2012 22:59

Rubriken säger det mesta!

Jag har några idéer på vad som kan hända, men jag vill veta vad ni vill ha mer av just nu i novellen! Det hjälper mig så det inte blir för mycket av något, eftersom det är ganska svårt att se när man själv skriver. Aja, i alla fall... Skriv i en kommentar vad ni vill ha mer av! Ni får säga en eller flera saker, det är bara bra. Här är några exempel (såklart får ni komma på egna):

KÄRLEK

DRAMA

SPÄNNING


Så... Vill ha många kommentarer nu!!


Kapitel 23 är under här!

 
 
Ingen bild

Jojo

3 juli 2012 00:04

Älskar en blandning av allt! men lite mer drama och spänning skulle sitta bra :) förövrigt tycker jag väldigt mycket om din novell, fortsätt så här cuz you're going in One Direction, and that's the Right Direction ;)

 
Ingen bild

Emma

3 juli 2012 00:30

MER AV ALLT! Kan inte bestämma vilken... Jag tycker mer av allt, det blir perfekt!! <3

 
Ingen bild

Elin :)

3 juli 2012 00:37

Jag tycker det ska bli spänning men Ellinor och Liam passar bra tsm så jag tycker inte det ska hända så mycket mellan dom! Visst dom kan ju bli ovänner eller nått men sen bli sams igen! Det hade varit lite kul om det visar sig att El och Liam har träffat varandra när dom var små, alltså Liams mamma och Ellinors riktiga mamma hade känt varandra men så hände det något med Ellinors mamma så hon fick adoptera bort henne ;) Bara min idé! Haha lite mkt kanske men men :) <3

 
Ingen bild

Alexandra

3 juli 2012 13:20

Kanske du ska ha en aning spänning, för drama&kärlek är på gång nu, så kanske mer äventyr? Älskar din blogg ! xoxo

 
Ingen bild

JoJo

15 juli 2012 09:17

FÖRLÅT för att ja inte har kommenterat men ja har typ varit i England i 1 vecka! O ja håller med "Alexandra"... O ja vill gärna veta mer om adopteringen o så!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards