onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

Kapitel 19

Av Wilma - 27 juni 2012 21:15

 "Where are we going first?" frågar jag när vi sitter i soffan senare på dagen.

 "Spain" svarar Niall med blicken på teven där Louis och Harry kör Xbox.

 "For how long?" frågar jag och han ler emot mig.

 "Two days, I think. Maybe three, and then we're going to France" ler han och jag ler stort.

 "Really?!" utbrister jag och han nickar. "That's the city of love! Oh my God! That's like my dream! When I was little I always dreamed that I was in Paris, standing in the Eiffel Tower, looking out at the city with the guy I love" säger jag drömmande och Liam drar mig hårdare intill sig.

 "And I'm going to make that dream come true" viskar han.

 "What if you isn't that guy I love?" skojar jag, men han tror jag är allvarlig.

 "What?" viskar han hest och hoppar ifrån mig.

 "I was kidding" säger jag men han sitter kvar en meter ifrån mig. "Liam, I love you! I really do! Haven't I showed that enough?" säger jag allvarligt och han andas ut.

 "I'm sorry... Overreacting again" suckar han och sätter sig nära mig igen.

 "It's okey" ler jag och kysser honom på läpparna.

Han besvarar kyssen och jag hör killarna klaga. Jag kollar klockan och ser att den redan är halv sju.

 "We haven't eat dinner yet and..." säger jag, men avbryts av att min mage kurrar. "...I'm hungry" avslutar jag och alla skrattar.

 "I think that we're stopping at McDonalds" säger Zayn.

 "Mcdonalds? Really? With theese busses? Don't think so" skrattar jag men de ser allvarligt på mig.

 "It's true"

Eftersom jag inte tror dom så tar Niall med mig till chauffören. Där får jag reda på att det är sant. Precis då ser jag en skylt där det står att det är tre minuter till McDonalds. Jag och Niall går tillbaka till de andra och jag får höra flera stycken "what did I tell you?".

Plötsligt svänger vi kraftigt och jag håller på att ramla då Niall tar tag i mig. När jag står på benen igen skrattar vi och Liam ställer sig upp med en utsträckt hand emot Niall.

 "Thanks for saving my princess" säger han och Niall tar hans hand.

 "You should look out for her more" skojar han och Liam skrattar, men jag ser att han tar åt sig det.

Resten av kvällen är han ganska tillbakadragen men ändå överbeskydande.

 "I'm tired and I'm going to sleep" säger jag när vi ätit upp våra hamburgare.

 "I'll come with you" säger Liam snabbt och står på fötterna.

Vi ställer undan vårt och går till sängarna. Det finns en dörr in till den lilla korridoren som vi stänger med hjälp av en knapp på väggen bredvid. Jag drar av mig kläderna och tar på mig ett linne till ett par hotpants. Sedan borstar jag håret, borstar tänderna, tar bort sminket och går på toa innan jag lägger mig i sängen bredvid Liam. Han håller mig hårt och verkar lite spänd.

 "Liam, don't think that you're not taking care of me. You do. You're the best boyfriend ever. Niall was just kidding before" säger jag allvarligt och ser in i hans ögon.

 "I know, I just... I just don't want something to happen to you" säger han och jag ler lite.

 "As long as you don't leave me, I will be okey" ler jag och han kysser mig hårt.

 "I will never leave you" viskar han och jag ler.

Han sätter sig gränsle över mig och börjar kyssa mig vilt. Jag besvarar alla och drar fingrarna upp och ner för hans bara mage. Han drar upp mitt linne lite och ser prövandes på mig. Jag trycker honom emot mig och kysser han hårt som svar och han lägger händerna om mina bröst.

 "I don't know what you're doing, but I just wanted to say that I'm in here now!" hör vi Niall säga generat och jag rodnar.

 "Sorry Niall, it won't happen again" fnissar Liam och jag gömmer mig under täcket.

 "Kill me" viskar jag och Liam drar ner täcket från mitt ansikte.

 "Never" viskar han och kysser mig.

Han lägger sig bredvid mig och jag vänder mig om så jag har ryggen tätt emot hans mage. Liams händer ligger på min mage precis vid mina revben. Jag lägger händerna på hans och han kysser min nacke. Ett fniss lämnar min mun och jag hör Niall sucka obekvämt.

 "Okey, I don't want to ruin your little moment, but I feel really uncomfortable over here" säger han och jag skrattar lite.

 "Sorry Niall, it's Liams fault" säger jag.

 "No, it's Ellies fault. If she weren't this hot, I would be able to stay away from her" säger Liam och han suckar.

Vi fnissar innan jag sluter ögonen och pussar Liams hand.

 "Good night love" säger jag.

 "Good night babe" svarar han.

 "Good night Niall!" säger jag lite högre.

 "Good night Ellie!" svarar han.

 "Good night Niall!" härmar Liam och jag skrattar lite.

 "Good night Liam!" svarar Niall och skrattar lite.

 "I want to be in this 'good night'- party too!!"

Vi alla suckar när Louis kommer in i rummet. När han har fått sagt godnatt till alla och alla har svarat lägger han sig ner över mig och Liam. Efter ett tag kommer de andra in också. Och snart har alla somnat djupt.


När jag vaknar har bussen stannat och killarna är borta. Jag kliver upp och ser ut genom fönstret. Jag ser att det står Madrid på en skylt. Solen skiner så jag drar på mig ett par tighta, ljusa, ganska korta jeansshorts med ett ganska tjockt, brunt bälte med en dekoration mitt fram. Till det tar jag på mig en vit, löst skjorta med trekvartsärmar. Jag stoppar in den lite i shortsen och plattar mitt hår. Sedan sminkar jag mig med mascara, lite eyeliner, foundation, mascara och lite läppglans. När jag fått på mig ett par bruna gladiatorskor tar jag en brun handväska och lägger ner pengar och mobil.  Precis innan jag lämna bussen tar jag på mig ett par RayBan's.

Utanför bussen står flera fans, inte jätte många, men ändå många liksom. De skriker när jag kommer ut och jag vinkar lite. Ben står utanför och ler mot mig så jag går emot honom.

 "Good morning Ellinor" ler han och kramar mig lätt.

 "Good morning! Do you know where the boys are?" frågar jag och han nickar.

 "They're training for the concert tonight in there" säger han coh pekar på den stora byggnaden framför oss.

 "Can I go there?" frågar jag försiktigt och han nickar.

 "I'll go with you. I don't know how safe this fences are" säger han lite tyst och jag nickar.

Vi går emellan fansen innanför staketen och jag vinkar lite till några. Ibland hör jag några fula ord, men jag försöker ignorera dom.

------------------------------------------------------------


Tack för alla kommentarer på förra kapitlet!!

Har redan kapite 20 klart (eller nästan klart...) så jag tror ni vet vad ni ska göra för att få det!!! KOMMENTERA PÅ!! :)

Love u guys!

 
 
Ingen bild

Emma

29 juni 2012 21:26

BÄST! SNÄLLA KAPITEL 20 IKVÄLL, SNÄLLA!!!! <3

 
Ingen bild

Renata

30 juni 2012 02:56

GRYM ! BÄST ! UNDERBAR!

 
Ingen bild

JoJo

2 juli 2012 20:22

Skiiitbra!<3 :) Du e verkligen bäst!:D

 
Ingen bild

amanda

25 februari 2013 00:18

du är bäst looooveee you!!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards