onedirectiontolove

Direktlänk till inlägg 27 mars 2012

Kapitel 31

Av Wilma - 27 mars 2012 15:00

När vi kommit hem igen går jag förbi killarna och Cilla och går direkt till mitt rum. Jag stänger dörren och byter om till ett par shorts och ett linne. Sedan går jag till badrummet och borstar tänderna, tar bort sminket och borstar håret. Sedan går jag snabbt tillbaka till mitt rum och lägger mig i sängen. Jag är inte sur på Niall. Men jag är bara så besviken på att han inte frågade just den frågan jag ville svara på.

Varför trodde jag att han skulle fria? Han gillar mig kanske inte tillräckligt mycket.



Cilla


 - How did it go? Did she say yes? Are you getting married? Frågade jag och han satte sig suckandes i soffan.

 - Bad. In one way, yes. No. Svarade Niall.

 - What?! Utbrast alla samtidigt.

 - Did she say no?! Frågade Harry.

 - I didn't even asked! Utbrast Niall och alla såg förvånat på honom.

 - Why?

 - I don't know. I just... got chicken and now she think I don't like her at all. She didn't talk on our way home. Suckade han och jag reste mig upp.

Utan ett ord gick jag upp till Tiffanys rum. Det var helt tyst. Sakta och försiktigt öppnade jag dörren och klev in.

 - Är du vaken? Frågade jag tyst.

 - Ja. Mumlar hon.

 - Hur är det? Frågar jag och sätter mig skräddare på sängen.

 - Dåligt.

 - Varför? Säger jag försiktigt.

 - Jag antar att jag är besviken. Inte på Niall, utan på mig själv.

 - Varför då?

 - För att jag trodde han skulle fria. Jag var så säker! Men det gjorde han inte, och då är jag besviken på mig själv för att jag trodde något sånt. Han gillar mig inte ens så mycket.

 - Du, det är inte sant. Han har berättat för oss andra. Han skulle fria idag. Men han fegade ur. Han är så ångerfull. Han älskar dig, Tiffany. Säger jag och hon snyftar.

 - Nej, det gör han inte.

 - Hörru... Börjar jag och lägger mig bredvid henne. Det gör han visste. Jag lovar. Säger jag.

 - Hur kan du vara så säker? Viskar hon och jag ser tårar bildas i hennes ögon.

 - Han har sagt det själv. Och det är inte så konstigt. Du är vacker, snäll, omtänksam, gullig, rolig och helt underbar! Säger jag och hon torkar en tår.

 - Lova?

 - Lovar på vår vänskap. Ler jag och vi kramas.

 - Oh, kan du hämta Niall? Frågar hon försiktigt och jag nickar.

 - Absolut. Lova att prata med mig om det är något.

Jag reser mig upp och lämnar rummet.

 - Niall, she want to talk to you. Ler jag och slår mig ner bredvid Louis och Zayn i soffan.



Tiffany


Efter en stund kommer Niall upp. Han har bytit om till ett par mjukisar och en t-shirt.

 - Hey... börjar han och jag sätter mig upp med ryggen mot sänggaveln.

 - Hi. Säger jag tyst och han går mot mig efter att ha stängt dörren.

 - I guess Cilla told you... börjar han och sätter sig mitt emot mig.

 - Yeah...

 - Look, I'm sorry. Really sorry. I feel really bad abotu what happened. Säger han ångerfullt och jag ler lite.

 - I know. But, you know. I can't just go around and wait for something that maybe doesn't come.

 - Hey, I was about to ask you. I wanna ask you right now, but I wanna do it in a more romantic way... What about a new, better date tomorrow? Ler han och jag nickar.

 - That would be great.

Han lutar sig mot mig och jag sätter mig i hans knä med benen om hans midja. Jag kysser honom passionerat och han lägger sig över mig. Fortfarande har jag benen om hans midja och händerna håller jag om hans nacke. Hans läppar masserar mina och jag känner hur han börjar bli upphetsad. Jag med. Han börjar kyssa min nacke och hals och ner vid nyckelbenen. Jag drar fingrarna genom hans lena hår och sluter ögonen...


Efter några minuter ligger vi mittemot varandra, nakna och svettiga. Jag ligger med pannan mot hans bröstkorg och ritar små mönster på hans mage. Han leker med mitt hår och andas mig i nacken.

 - I love you. Viskar han.

 - I love you to. Viskar jag tillbaka och kysser honom snabbt för att sedan somna om.

När jag vaknar så vrider Niall på sig. Han grymtar och suckar. Sakta öppnar jag ögonen och ser hur han vrider sig fram och tillbaka medan han mumlar något ohörbart. Han svettas och kniper ihop ögonen extra hårt.

 - Niall... Säger jag och skakar honom försiktigt, men jag får inget svar. Ey, Niall. Wake up! Säger jag högre och skakar honom lite mer.

Han sätter sig hastigt upp och hans huvud slår till mitt.

 - Aouch... Kvider jag och lägger handen på pannan.

 - Oh God, I'm soo sorry! Utbrister han, men han ser väldigt förvirrad ut.

 - I'm fine. What did you dream about? Frågar jag och glider handen mot pannan.

 - You.

 - Oh, am I that bad? Frågar jag lite besviket.

 - No! No! Don't even think that! I dreamed that you said no. Säger han och tar bort min hand från min panna.

Han kysser sedan min panna och vi lägger oss ner igen. Vi ser på varandra länge. Hans vackra, blåa ögon ser ut som diamanter. De glittrar i månljuset som kryper in bakom gardinerna.

 - What? Viskar han med ett litet leende.

 - You're so beautiful. Viskar jag tillbaka och smeker hans kind.

 - You to. Viskar han och kysser mig snabbt innan jag kryper in i hans famn.

 - No, I'm not. Viskar jag tystare, i hopp om att han inte hörde.

 - Don't say that. Sa han allvarligt och tryckte mig ifrån sig för att se mig i ögonen.

 - Why not? I don't wanna lie. Säger jag allvarligt tillbaka.

 - Well, you're lying right now. Mumlar han och vänder på sig.

Jag suckar och lägger mig med ryggen mot honom, långt ute på kanten. Jag hör hur Niall vrider på sig och drar mig mot sig.

 - I didn't mean it like that. Viskar han.

 - I know.

 - You are beautiful, Tiffany. The most beautiful girl in the world. You can't think something else.

 - It's hard for me to believe what you're saying, because of all of those words I get from the fans, or other people that I don't even know. Viskar jag och han håller om mig hårdare.

 - They're just jealousy. Can you promise to never look bad at your self? Frågar han och jag suckar.

 - That's the point. I can't... Viskar jag.

 - You don't kno-o-ow, you don't know you're beautiful... sjunger han tyst i mitt öra.

Jag somnar i alla fall med ett leende på läpparna och Niall i tankarna.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ganska långt?

Kommentera!!

Jag har väl inte så mycket att säga... Älskar er!!

 
 
Ingen bild

..

27 mars 2012 18:53

Åååååh! meeer :D

 
Ingen bild

JoJo

27 mars 2012 19:09

Ååååå så himla braaa!!!!xoxo

 
Ingen bild

Rim

27 mars 2012 20:02

SKRIV MER!!!! :D xoxoxo

 
Alicia

Alicia

27 mars 2012 20:19

Kan du inte uppdatera lite oftare? Minst två ggr om dan? Skit bra! Men vad hände med Tina?

http://www.johansdotter.bloggplatsen.se

 
elin

elin

27 mars 2012 20:23

jag döör! så jävla bra ! har inget mer att säga, du är grym ! <3

http://www.mylifeisdance.blogg.se

 
zeynab

zeynab

28 mars 2012 20:00

ASGRYM! MEEEEEEEEEEEEEEER! Drama och sen kärlek? :D

http://zeynabdallo.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma - 22 december 2013 20:11

23:e februari 2012 skrevs första kapitlet någonsin på den här bloggen, första kapitlet på fanficen Love Make Me Blind. Jag vet inte om någon av er har varit med mig sedan allra första kapitlet, men det spelar ingen roll. Det spelar ingen roll hur län...

Av Wilma - 22 december 2013 16:15

24:e december Chachi's POV    "Chachi!" hör jag någon ropa ut över den fyllda ankomstsalen på flygplatsen i Doncaster. Egentligen förstår jag inte hur jag kunnat höra det, det är fullt av människor som pratar och skrattar och det känns som att ...

Av Wilma - 18 december 2013 20:00

 "Alright babe, I'll see you for christmas" säger Louis och kysser mig lätt med händerna placerade på min korsrygg.  "It's such a long time" klagar jag och kollar upp på honom.  "It'll go by quickly, I promise" ler han och pussar min näsa. "We'll...

Av Wilma - 4 december 2013 18:15

 "Babe?!" ropar jag i hotellrummet när jag kliver in med Delilah bakom mig. Vi var nyss på hennes rum och lämnade hennes saker, så nu ska vi samla alla för att hitta på något eftersom vi inte har något att göra under dagen.   "Hi Chachi!" skriker N...

Av Wilma - 27 november 2013 21:00


Efter ett ganska långt telefonsamtal bestämde vi oss för att träffas i Philadelphia eftersom vi ska spendera tre nätter på hotell. Delilah ska ta tåget hit och jag ska åka och möta henne på tågstationen imorgon. Jag har bokat ett extra hotellrum åt h...

ÖVERSÄTT

Presentation


Hej hej! Här på bloggen kommer jag skriva fanfics om One Direction. Handlingen kan du läsa längre ner i menyn. Läs, kommentera och sprid!!

Love At First Sight

p> 

 

Olivia "Chachi" Gonzales är 17 år och har dansat hela sitt liv. Hon och hennes crew har vunnit America's Best Dance Crew år 2011, men har sedan dess legat lågt. Men nu kommer deras nästa utmaning. I London, Storbritannien, söker nämligen One Direction en dansgrupp som ska inleda alla deras 120 konserter på deras 9 månader långa turné. De bestämmer sig snabbt för att skicka in en ansökan...

Gilla Bloggen

Follow on Bloglovin

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Fråga mig

40 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Länkar


Skapa flashcards